کد خبر : 15760
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
123 views

در جلسه هفتاد و پنجم شورای شهر ساری چه گذشت؛

مخالفت شورا با هرگونه جذب نیرو در شهرداری ساری تا تاکید بر پرداخت حقوق معوق کارکنان

مخالفت شورا با هرگونه جذب نیرو در شهرداری ساری تا تاکید بر پرداخت حقوق معوق کارکنان
در پی برخی فشارهای بیرونی مبنی بر جذب نیرو در بدنه شهرداری ساری اعضای شورا موکدا با هرگونه جذب نیرو در بدنه شهرداری مرکز استان به شدت مخالفت کردند.


به گزارش تیتر شمال؛ بعدازظهر امروز هفتاد و پنجمین جلسه دوره ششم شورای شهر ساری با حضور اصحاب رسانه به‌صورت علنی برگزار شد.

پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری در سخنان پیش از دستور خود با تقدیر از بازدید حسینی‌پور استاندار مازندران در پروژه پل تا پل خواستار حمایت‌های بیشتر استانداری جهت تکمیل این پروژه شد.

وی از روند کنونی پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری گلایه کرد و گفت: از میزان حقوق و معوقات کارکنان آگاهیم و لذا تعلل در پرداخت بر مشکلات معیشتی کارکنان می‌افزاید.

رئیس شورای شهر ساری با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در مرکز استان، دعوت و بازدید مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور از پارک صفرآباد طی روزهای اخیر را در همین راستا برشمرد.

نخستین دستور کار جلسه هفتاد و پنجم به آسفالت خیابان ابوالفضل حومه سکوی زباله مرکز استان باز می‌گشت که پس از اظهارات اعضای شورا در نهایت این دستور با پنج رأی مخالف به تصویب نرسید.

دومین دستور جلسه به تهاتر ملک آقای ساداتی در ازای صدور پروانه اختصاص داشت که هر یک از اعضای موافق و مخالف به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند که در نهایت این دستور نیز مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

دستور کار آخر جلسه امروز به نامه‌ای مبنی بر دستور جذب نیروی انسانی جدید در شهرداری از سوی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری باز می‌گشت که شورای شهر با جذب هرگونه نیرو در بدنه شهرداری مخالفت کرد.

شعبانی دراین‌خصوص گفت: شهرداری در بحث جذب نیرو با مشکل مواجه است، اما از مجموعه بیرون فشار برای جذب بسیار است.

وی اعلام کرد: شهرداری نیازمند مصوبه ممنوعیت جذب نیرو در جلسه شورا است تا با این مصوبه، ابزار مطلوبی برای مخالفت وجود داشته باشد.

رئیس شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: شهرداری به‌هیچ‌وجه اجازه جذب نیروی جدید ندارد.

گفتنی است تمامی اعضای شورای شهر ساری موکدا با جذب هرگونه نیرو در بدنه شهرداری مخالفت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.