کد خبر : 15773
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
126 views

مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیگیران پره مازندران خبر داد:

سالانه ۳ هزار تن ماهی در مازندران روانه بازار می‌شود

سالانه ۳ هزار تن ماهی در مازندران روانه بازار می‌شود
مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیگیران پره مازندران گفت: سالانه سه هزار تن انواع ماهیان استخوانی توسط جامعه صیادی استان روانه بازار می شود.


به گزارش تیتر شمال؛  خشایار نوایی مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیگیران پره مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نقش جامعه صیادی در بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر و صید سالانه سه هزار تن انواع ماهیان استخوانی نقش این قشر را در امر بازسازی ذخایر مهم برشمرد.

وی با عنوان این که جامعه صیادی و تعاونی های پره در برنامه های بازسازی و حفاظت از ذخایر نقش و مشارکت دارند، تامین ماهیان مولد مراکز بازسازی را از جمله دستاوردهای این جامعه ذکر کرد و گفت: تشکل های تعاونی صیادی جزو قوی ترین تشکل ها در استان به شمار می روند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیگیران پره مازندران ساخت استخر در راستای طرح کمک به تکثیر طبیعی آبزیان را از دیگر اقدامات تعاونی های صیادی ذکر کرد و گفت: این استخرها در جایگاه های پره و حاشیه رودخانه ها احداث شده است.

نوایی با اشاره به آغاز فصل صید و صیادی سخت وزیان آور شدن شغل صیادی را از جمله درخواست ها ذکر کرد و گفت: تعدیل و اقتصادی کردن فعالیت صیادی و کاهش نرخ بیمه صیادان از دیگر مطالبات است و امیدواریم این مسائل محقق شود.

فصل صیادی از ۱۸ مهرماه آغاز و تا شش ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.