کد خبر : 15413
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۲
116 views

معاون اقتصادی وزیر کشور تاکید کرد:

جلوگیری از زیان برنج‌کاران شمالی با کوتاه‌کردن دست سوداگران از بازار

جلوگیری از زیان برنج‌کاران شمالی با کوتاه‌کردن دست سوداگران از بازار
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در بازدید از طرح های کشاورزی مازندران، گفت: برنجکار شمالی نباید متضرر شود و دست سوداگران از بازار برنج باید کوتاه شود. ‎


به گزارش تیتر شمال؛ محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور، در حاشیه بازدید از طرح های کشاورزی مازندران، گفت: دولت فقط با هدف تنظیم بازار، برنج را متناسب با نیاز کشور وارد می‌کند و دست سوداگران از بازار برنج باید کوتاه شود.

وی افزود: واردات برنج خارجی فقط برای تنظیم بازار است، اما رویکرد دولت علاوه بر حمایت از شالیکاران توجه به قدرت خرید مصرف‌کنندگان نیز است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور، خاطرنشان کرد: اکنون عرضه برنج داخلی و خارجی را در کشور داریم، البته دولت از حاشیه سود منطقی شالیکاران حمایت می‌کند.

کوشش‌تبار با ذکر این نکته که در جلسات ستاد تنظیم بازار، نظام قیمت گذاری کالا برای جلوگیری از واردات برنج خارجی مورد اهتمام است، گفت: برنجکار شمالی نباید متضرر شود یعنی دست سوداگران از بازار برنج باید کوتاه شود.

معاون اقتصادی وزیر کشور در ادامه سفر به مازندران از پایانه صادراتی محصولات شیلاتی و ماهیان خاویاری که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازدید کرد.

بازدید از بند امیرآباد و چند طرح کشاورزی به خصوص اصلاح نژاد باغ انار از دیگر برنامه‌های معاون اقتصادی وزیر کشور بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.