کد خبر : 16008
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
171 views

فرماندار ساری اعلام کرد:

اتمام فاز نخست پروژه پل تا پل و پل فرح‌آباد ساری تا پایان امسال

اتمام فاز نخست پروژه پل تا پل و پل فرح‌آباد ساری تا پایان امسال
فرماندار ساری گفت: تا پایان سال، فاز نخست پروژه پل تا پل و پل فرح‌آباد ساری به اتمام می‌رسد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت بعد از ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه تلاش ما در شهرستان ساری برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و با مشارکت حداکثری است اظهار کرد: ثبت‌نام نهایی متقاضیان داوطلبی نمایندگی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۲۷ مهرماه تا سوم آبان‌ماه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در این مرحله متقاضیان داوطلبی می‌توانند با شماره همراهی که در مرحله پیش ثبت‌نام ارائه کرده‌اند و با درج کد ملی به سامانه وارد شوند و تمامی مراحل باید از طریق رایانه انجام شود.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم، چهار مؤلفه اصلی انتخابات است، تصریح کرد: تاکنون ۱۴ نفر ثبت‌نام نهایی انتخابات مجلس در حوزه انتخاباتی ساری و میاندورود انجام شد و بعد از پایان ثبت‌نام فرآیند تعیین‌صلاحیت شروع می‌شود تا بتوانیم اعتماد مردم و مجریان انتخابات را به معنای واقعی به منصه ظهور برسانیم.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی احداث شهرک گلخانه‌ای در شهرستان ساری در دستور کار قرار دارد و برای این مهم سه اراضی ملی شناسایی شده است.

نوبخت با اشاره به بازدید استاندار مازندران از دو پروژه مهم در شهرستان ساری، افزود: تا پایان سال فاز نخست پروژه پل تا پل و پل فرح‌آباد ساری به اتمام می‌رسد.

این مسئول با اعلام اینکه در بخش کشاورزی، ۵ هزار تن نارنگی از شهرستان ساری صادر شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی جشنواره بین‌المللی زبان مادری در آذرماه برگزار می‌شود.

فرماندار ساری با بیان اینکه پیگیر اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره با برنامه اولویت‌بندی هستیم، گفت: مولدسازی راه نجات پروژه‌های نیمه‌کاره در شهرستان ساری است و برای تحقق این مهم در مسیر دریا چند پلاژ شناسایی شده و پیگیر هستیم تا به سرانجام برسانیم.

نوبخت گفت: دستگاه‌های اجرایی پیگیر پروژه‌های نیمه‌کاره باشند و نظارت‌ها را افزایش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری نیز در این جلسه با اشاره به اینکه براساس اعلام وزارت کشور روز جمعه ۱۱ اسفند دو انتخابات مهم در کشور برگزار می‌شود اظهار کرد: کارهای مربوط به انتخابات از ابتدای امسال شروع شده است و ستاد انتخابات شهرستان ساری تشکیل شده است.

ابراهیمی از صدور ابلاغ برای اعضای و روسای کمیته ۱۱گانه و همچنین متناظر در بخشداری‌ها خبر داد و افزود: دو مانور پیش‌ثبت‌نام برای آمادگی برگزاری انتخابات در سطح شهرستان انجام شده است.

وی با اعلام اینکه ۲۸۵ نفر در حوزه ساری و میاندورود پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس انجام شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۲۵۰ نفر مرد و بقیه زن هستند همچنین بیشتر ثبت‌نامی‌ها بین ۳۵ تا ۴۰ سن دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری از تشکیل هیئت اجرایی انتخابات در سطح شهرستان‌ها خبر داد و گفت: داوطلبان نمانیدگی مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر از ساعت ۸ تا ۱۸ به مدت یک هفته تا روز سوم آبان فرصت دارند تا از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir به‌صورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ساری نیز در این جلسه از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در جمعه هفته جاری به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش و گرامیداشت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان خبر داد.

عباد دلیری دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات کشتی لوچو، برگزاری جشنواره ژیمناستیک و تجلیل از قهرمانان رشته‌های ورزشی هیات نابینایان و کم بینایان مرکز استان را از دیگر برنامه‌های مهم در هفته تربیت‌بدنی عنوان کرد.

دلیری تصریح کرد: امسال ورزشکاران ساروی ۲۴ مدال در آوردگاه‌های آسیایی و جهانی کسب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.