کد خبر : 16168
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
170 views

واکنش دانشگاه علوم پزشکی به کشف حجاب در مراسم تجلیل پزشکان آمل؛

تعلیق پروانه طبابت پزشک تا معرفی به هیئت تخلفات

تعلیق پروانه طبابت پزشک تا معرفی به هیئت تخلفات
دانشگاه علوم پزشکی مازندران در واکنش به اقدام کشف حجاب در مراسم نظام پزشکی آمل اعلام کرد مدیران حاضر در این مراسم به هیئت تخلفات اداری معرفی شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ دانشگاه علوم پزشکی مازندران اقدام ناپسند کشف حجاب در مراسم نظام‌پزشکی آمل را محکوم کرد.

صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب و پایبندی به اصول جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدای عظیم الشان، همواره در تمام امور توسط جامعه متعهد پزشکی و درمانی به‌عنوان یک اصل مورد توجه قرار دارد.

فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به هنجارشکنی در جلسه نظام‌پزشکی آمل گفت: اکثریت جامعه پزشکی و کادر بهداشت و درمان انسان‌های مقید و متعهدی هستند و تعداد محدودی در بینشان وجود دارند که هنجارشکنی داشته‌اند و باوجودآنکه برنامه مذکور توسط یک تشکل صنفی بوده، ضمن پوزش از این اتفاق ضمن تشکر از دغدغه انقلابی و دلسوزی مردم شریف استان به اطلاع می‌رساند دانشگاه علوم پزشکی مازندران برخورد با متخلفان و قانون‌شکنان را مورد پیگیری قرار داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن محکوم‌کردن این قانون‌شکنی و تأکید بر رعایت شئون اسلامی در تمام اجتماعات مرتبط با جامعه پزشکی گفت: مدیران و کارکنان مرتبط که در جلسه حضور داشتند جهت هر گونه اقدام قانونی لازم به هیئت تخلفات انتظامی و هیئت تخلفات اداری معرفی شده‌اند که نتیجه بررسی و رسیدگی به این موضوع متعاقباً به اطلاع مردم شریفمان رسانده خواهد شد.

غلامی با بیان اینکه تشکل‌های صنفی باید دقت بیشتری داشته باشند تا اندک افراد قانون‌شکن، شأن وجودی آن تشکل‌ها را با رفتارهایشان زیر سؤال نبرند افزود: تعلیق پروانه طبابت پزشک متخلف و قانون‌شکن، در دستور کار سازمان نظام‌پزشکی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.