کد خبر : 16187
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۳
160 views

در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم روز مازندران چه گذشت؛

انتقاد معاون سیاسی از غیبت برخی فرمانداری‌ها تا رونمایی از لوگو روز مازندران

انتقاد معاون سیاسی از غیبت برخی فرمانداری‌ها تا رونمایی از لوگو روز مازندران
در حالی جلسه برگزاری روز مازندران با رونمایی لوگو این روز همراه بود که سرپرست معاونت سیاسی استاندار از غیبت 6 فرمانداری در جلسه امروز انتقاد کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ قاسم عزیززاده‌گرجی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم روز مازندران که با حضور دستگاه‌های اجرایی در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد با ابراز تنفر از اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: هفته مازندران بهانه‌ای برای شناسایی ظرفیت‌های ما است و اگر در این هفته اهتمامی بر این مهم نداشته باشیم در طول سال این اتفاق رقم نخواهد خورد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: ظرفیت‌هایی که تاکنون شناسایی شد چه اتفاقی افتاده و آیا امروز می‌توانیم اعلام کنیم کار شاخصی صورت گرفته و باید آرشیوی از آن در شهرستان‌ها صورت گیرد.

 

این مسئول ادامه داد: قرار است برنامه‌های ما هویت‌ساز باشند نه هویت‌سوز و باید ببینیم مخاطبان ما چقدر از فرهنگ بومی ما چه میزان آشنایی دارد و لذا اقدامات و فعالیت‌ها باید با نگاه اهداف هفته مازندران صورت گیرد.

عزیززاده‌گرجی بیان کرد: باید برنامه‌های موثر انجام گیرد نه اینکه صرفا برنامه‌ای انجام گیرد.

وی عنوان کرد: باید در کنار برنامه‌های هیجانی و فرهنگی برنامه‌های تبیینی نیز انجام گیرد و داشته‌های ما تبیین شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، اشاره کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی بهره ببریم و باید از این بستر تیز فراهم شود.

این مسئول گفت: شخصیت‌های موثری در حوزه‌های مختلفی در استان داریم که باید احصا و از آنان تجلیل شود.

عزیززاده‌گرجی مطرح کرد: باید حداقل چند چهره فاخر و آثار فاخر در هفته مازندران معرفی و تجلیل شوند و این امر سالانه انجام گیرد.

وی اشاره کرد: فراگیر کردن ستاد هفته مازندران بسیار مهم است و لذا باید در کنار ستاد استانی و شهرستانی، ستاد بخشی در بخشداری‌ها انجام گیرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و سیاسی استانداری مازندران تاکید کرد: مردمی‌شدن فعالیت‌ها و پرهیز از تصدی‌گری دولتی در این برنامه‌ها بسیار مهم است؛ باید دید این برنامه‌ها تا چه اندازه با ذائقه مردمی هماهنگ است.

این مسئول افزود: باید بستر و زمینه را فراهم کنیم تا آن چیزی که مردم می‌خواهند محقق شود و نقش دستگاه‌ها در واقع تسهیل‌گری است.

عزیززاده گرجی خاطرنشان کرد: واگذاری فعالیت‌ها به تشکل‌های مردمی دلسوز و متعهد امری مهم است که باید در عین حساسیت با تعهد انجام گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات کیفی و به‌ویژه کارگروه‌ها، بسیار مهم است و نکند جلسات صرفا اجباری بوده و خروجی مفیدی نداشته شود؛ لذا باید کمیته‌ها را جدی گرفته و کیفیت آن را تقویت کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار مازندران متذکر شد: هر شهرستانی باید سه  برنامه شاخص خود را اعلام کند و وزن هر شهرستان نیز با این سه برنامه اعلام خواهد شد.

این مسئول گفت: بنا بر این بود که در جلسه امروز، ادارات ارشاد شهرستانی به‌عنوان دبیر جلسات شهرستانی حاضر باشند که متاسفانه شاهد نبودیم.

عزیززاده گرجی تصریح کرد: جلسات ما به‌موقع انجام می‌گیرد و در زمان مقرر انجام می‌گیرد و لذا حضور به موقع مهم است؛ در این جلسه حضور برخی فرمانداری‌ها را ندیدیم و نباید در این شهرستان‌ها شاهد اتفاق خاصی باشیم.

وی یادآور شد: ضمن اعلام لیست غایبین اعم از فرمانداری‌ها و مدیران باید دلیل غیبت نیز به ما اعلام شود و قطعا در ارزیابی مدیران نیز لحاظ خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: در تبلیغات محیطی اما از ابزار هنر استفاده نمی‌شود و به صرف یک جمله بسنده نشود و لذا ترکیب و تلفیق چند هنر بسیار مهم است.

گفتنی است در این جلسه از لوگو روز مازندران نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.