کد خبر : 16271
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
117 views

رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
رئیس پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت هفت صبح روز شنبه ۱۳ آبان‌ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛  یدالله جهان‌تاب بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت هفت صبح روز شنبه ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به‌غیراز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت هفت صبح روز شنبه ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۰ آبان‌ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت سه بعدازظهر تا ۲۴ از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۲ آبان‌ماه از آزادراه تهران – شمال و تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت سه بعدازظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۰ آبان‌ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آبان‌ماه از این محور ممنوع است .

این مسئول افزود: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب این محور تردد از ساعت ۲ بعدازظهر تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۱۲ آبان‌ماه صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد .

جهان‌تاب با بیان این که این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگ اجرای محدودیت‌ها کان لم‌یکن تلقی خواهد شد از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی‌ورانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس‌راه استان با پیش‌شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.