کد خبر : 16278
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۷
130 views

فرماندار شهرستان نور:

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در شهر نور احداث می‌شود

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در شهر نور احداث می‌شود
فرماندار شهرستان نور گفت: بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی استاندارد با تجهیزات روز و شرایط بهتر در شهر نور احداث می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ بیژن پولادی بعد از ظهر امروز در جلسه تعیین‌تکلیف بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در حال احداث شهر نور اظهارکرد: با توجه به شرایط جغرافیایی به دستور استاندار در راستای مولدسازی و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر نور، جابجایی مکان در وسعت و شرایط بهتر برای احداث بیمارستان جدید صورت می‌گیرد.

وی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر نور زمین پنج هکتاری را در ورودی شهر نور از سمت چمستان برای احداث بیمارستان جدید اختصاص دادند تا بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی استاندارد ساخته شود.

فرماندار شهرستان نور افزود: زمین بیمارستان در حال احداث متعلق به هلال احمر است که قرار است با پیگیری استاندار سند این زمین به نام دانشگاه علوم پزشکی منتقل شود و با هدف مولدسازی این ساختمان به فروش برسد و پول آن برای ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی  در زمین شهرداری نور هزینه شود که در مدت دو سال ساختمان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

این مسئول خاطرنشان‌کرد: با توجه به افزایش جمعیت، حضور خانه دومی‌ها و مسافران، پوشش بیماران‌ شهرستان‌های اطراف و… با تأکید استاندار و مولدسازی بیمارستان در حال احداث، بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مجهز با محوطه زیاد و شرایط بهتر در شهر نور احداث می‌شود.

پولادی با اشاره به اینکه با هماهنگی رئیس علوم پزشکی مازندران و تأکید استاندار این جلسه برای تعیین‌تکلیف بیمارستان در حال احداث نور تشکیل شد، اظهار کرد: تعیین‌تکلیف بیمارستان نور با کمک استانداری پیگیری‌ و اجرایی می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.