کد خبر : 16536
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
114 views

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران:

کمترین لطمه تخلفات اداری، کاهش سرمایه اجتماعی و بی‌اعتمادی مردم است

کمترین لطمه تخلفات اداری، کاهش سرمایه اجتماعی و بی‌اعتمادی مردم است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران،گفت: کمترین لطمه تخلفات اداری، کاهش سرمایه اجتماعی و بی‌اعتمادی مردم به نظام و دولت است.


به گزارش تیتر شمال؛ امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در دوره آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری دستگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان مازندران اظهار کرد: در واقع شأن هیئت‌های تخلفات اداری دستگاه‌ها یک شأن رسیدگی است که ورود این هیئت به آموزش، یک اقدام ارزشمند است.

وی افزود: بخش عمده‌ای از تخلفات اداری دستگاه‌های اجرایی، ناشی از جهل به قانون است و از آن سو، جهل به قانون، حجت و دلیل محسوب نشده و لذا مسئله آموزش بسیار مهم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در راس اقدامات خود مبارزه با فساد بوده که به عنوان یک رکن اساسی در الویت دستگاه‌های اجرایی قرار داده و لذا زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که حتی یک مورد تخلف اداری رخ دهد.

این مسئول ادامه داد: کمترین لطمه تخلفات اداری، کاهش سرمایه اجتماعی و بی‌اعتمادی مردم به نظام و دولت است و لذا بخش عمده‌ای از نارضایتی مردم به حتی احساس تخلف در نظام اداری باز می‌گردد و این به ذهن او متبادر می‌شود که کار او از روند معمول پیش نخواهد رفت.

محبی عنوان کرد: تغییر این نگاه مردم در گرو عملکرد درست کارکنان دستگاه‌های اجرائی است تا این ذهنیت تغییر یابد و قطعا رضایت مردم از عملکرد دستگاه‌ها و ارائه خدمت کارکنان به ارباب رجوع، این نگاه را تغییر خواهد داد.

وی بیان کرد: اینکه هر کدام از ما در جای جای مسئولیت خودمان، کار درستی را به مردم ارائه ندهیم و انتظار داشته باشیم دیگر دستگاه‌ها به ما خدمات مطلوب ارائه کنند یک انتظار منتج به وقوع نیست و این چرخه بسیار مهم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، اعلام کرد: هر یک از ما اگر به تکلیف خود در ارائه خدمت و تکریم ارباب رجوع درست کنیم به نظام جمهوری اسلامی خدمت کرده‌ایم و موجب کاهش فاصله میان مردم و دستگاه‌های اجرایی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی در دستگاه‌های اجرایی استان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.