کد خبر : 16547
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
146 views

فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد:

شناسایی استعدادهای برتر در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

شناسایی استعدادهای برتر در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج
فرمانده سپاه کربلا، گفت: به منظور شناسایی استعدادهای برتر در سه عرصه تولید انیمیشن، نرم افزار و پویانمایی شاهد برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج هستیم.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در آیین افتتاحیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مازندران در خصوص ظرفیت‌های بسیج در تولید محتوای دیجیتال، اظهار کرد: بسیج به واسطه اینکه برخاسته از متن مردم است امروز یک اقبال و اشتیاق بسیار خوبی را از سوی جوانان به ویژه در عرصه‌هایی که نیازمند نوآوری و خلاقیت است را شاهد هستیم.

وی افزود: در این پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مازندران شاهد این امر مبارک هستیم که ۱۰۰ درصد رشد در مشارکت شرکت‌کنندگان داشتیم و این حکایت از علاقه و انگیزان جوانان به این عرصه دارد.

فرمانده سپاه کربلا، خاطرنشان کرد: حوزه فضای مجازی یک عرصه بسیار نو و تاثیرگذار است و در این رویداد این بستر فراهم می‌شود که علاقمندان به این حوزه می‌توانند ایده‌ها و افکار خلاقانه خود را به انتشار بگذارند.

سردار مسلمی تاکید کرد: امروز بسیج فضای مجازی و مجموعه بسیج با ظرفیت بسیار بالایی در حوزه سازماندهی گردان‌های سایبری که در سه عرصه محتوا، انتشار و مقابله مشغول فعالیت هستند، ورود پیدا کرده است که امروز یک بخش بسیار کوچکی از ظرفیت فضای مجازی در بسیج به نمایش گذاشته شده است.

وی اعلام کرد: این رویداد به منظور شناسایی استعدادهای برتر در سه عرصه تولید انیمیشن، نرم افزار و پویانمایی شاهد برگزاری یک مسابقه ۴۸ ساعته هستیم.

فرمانده سپاه کربلا، اذعان کرد: امیدواریم با این موضوعاتی که موضوعات اختصاصی مازندران است جوانان این دیار بتوانند با خلق ایده‌های نو و خلاقانه کمک کنند تا ما در حوزه‌های مدیریتی با بهره‌گیری از آن مشکلات استان را تبدیل به فرصت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.