کد خبر : 18790
تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
117 views

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری خبر داد:

شناسایی عوامل حمله قاچاقچیان چوب به مقر ایست بازرسی بلیران آمل

شناسایی عوامل حمله قاچاقچیان چوب به مقر ایست بازرسی بلیران آمل
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران- ساری با اشاره به حمله انتقام جویانه قاچاقچیان چوب به مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی بلیران در شهرستان آمل، گفت: بلافاصله عوامل این اقدام شناسایی شده و برابر قانون با مهاجمان برخورد قاطع می شود.


به گزارش تیترشمال؛ مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری در ایام نوروز از عرصه های ملی و نگهبانی های حوزه استحفاظی این شهرستان بازدید کرد و با سرجنگلبان کرسنگ، نیروهای حفاظتی و اعضای گشت نوروزی اداره منابع طبیعی آمل دیدار صمیمانه داشت.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری در جمع خبرنگاران از حمله انتقام جویانه قاچاقچیان چوب به مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی بلیران در شهرستان آمل خبر داد و گفت: پس از دستگیری قاچاقچی سابقه دار و حرفه ای چوب در هفته گذشته که با توقیف وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق توسط مأموران اداره منابع طبیعی شهرستان آمل همراه بود، شب گذشته تعدادی از همدستان این قاچاقچی چوب آلات جنگلی، به مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی بلیران حمله کردند.
مجید ذکریایی با اعلام اینکه افراد با سلاح سرد، درب و پنجره مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی را تخریب کرده و به اموال دولت خسارت مالی وارد کردند، افزود: این افراد پس از تخریب و خسارت بلافاصله متواری شدند.
وی با بیان اینکه در این حمله با سلاح سرد به نیروهای حفاظتی حاضر در مقر ایست بازرسی خسارت جانی وارد نشد، تصریح کرد: عوامل حمله شبانه و بامدادی به مقر منابع طبیعی شناسایی شدند.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران- ساری با اشاره به اینکه بلافاصله هماهنگی های لازم با فرماندهی انتظامی شهرستان آمل و معاون دادستان انجام شده و برابر قانون با مهاجمان برخورد قاطع و بدون هیچ گونه چشم پوشی می شود.

وی با اعلام اینکه قاچاقچیان و همدستان آنها بدانند این اقدامات مانع از کار همکاران حفاظتی منابع طبیعی نمی شود و جنگلبانان با تمام توان برای حفاظت و صیانت از انفال بیش از گذشته تلاش دارند.

ذکریایی گفت: گشت های حفاظت خودرویی، موتوری و پیاده در ایام تعطیلات نوروز و همه روزهای سال در سطح مازندران فعال هستند و در تعطیلات نوروزی وظیفه حفاظت از منابع طبیعی بیشتر از گذشته می شود.

پایان پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.