کد خبر : 16579
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۴۶
136 views

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران:

سرنوشت نامعلوم مادر و فرزند و دوخودرو مفقود شده در سیل شهرستان نور

سرنوشت نامعلوم مادر و فرزند و دوخودرو مفقود شده در سیل شهرستان نور
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه علیرغم پیدا شدن لاشه خودروی پیکان اما هنوز از سرنوشت دو سرنشین مادر و فرزند خبری در دست نیست؛ گفت: در خصوص مفقودی دو دستگاه خودرو ماکسیما و التران نیز تا این لحظه، اطلاع دقیقی در دست نیست.


به گزارش تیتر شمال؛ صبح امروز حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین خسارت‌های سیل روز گذشته در استان، گفت:  به واسطه بارش‌های رگباری شب گذشته در استان، شاهد طغیان رودخانه تالار بودیم.

وی افزود: در پی اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته، خوشبختانه خسارت جدی در این حوزه نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: در شهرستان بابل نیز به واسطه طغیان رودخانه‌های محلی در منطقه زرزمه موجب تخریب پل شد که اقدامات لازم جهت راه دسترسی انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: در شهرستان نور بخش چمستان نیز سیل موجب تخریب جاده لاویج در منطقه دیافه دره، یک پل موقت میرناک و منطقه ورازده شد.

محمدی تاکید کرد: طغیان رودخانه حاجی ماهرود موجب گرفتار شدن ۵ خودرو در سیلاب شد که با تلاش همکاران ما دو خودرو ال نود و کوئیک نجات پیدا کردند و لاشه خودروی پیکان که دارای دو سرنشین مادر و فرزند بود پیدا شده اما تاکنون سرنوشت سرنشینان آن اطلاعی در دست نیست.

وی افزود: اما در خصوص دو خودرو دیگر که اختلاف هم میان اظهارات شاهدین میدانی وجود دارد که یک دستگاه ماکسیما و  التران بوده اما اطلاع دقیقی از آن در دست نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، اذعان کرد: ۱۷ تیم تخصصی انداد و نجات در منطقه در حال پایش هستند تا بتوانند آخرین وضعیت را به ما اطلاع دهند.

این مسئول گفت: پل آوریج کلا شهرستان نور نیز در اثر این سیل تخریب شده که اقدامات لازم جهت ایجاد راه دسترسی در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.