کد خبر : 18711
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
121 views

قدردانی رهبر انقلاب از کارشناس اورژانس بابل در پی نجات جان مادر و نوزاد

قدردانی رهبر انقلاب از کارشناس اورژانس بابل در پی نجات جان مادر و نوزاد
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در تماس تلفنی، پیام تشکر مقام معظم رهبری را به همکار بخش ارتباطات اورژانس بابل در پی نجات جان مادر و نوزاد ابلاغ کردند.


به گزارش تیترشمال؛ دکتر رمضانی رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت:در پی نجات زندگی مادر و نوزاد ساکن روستای جاجن که از طریق راهنمایی تلفنی معصومه مهرآور، مامای بخش ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بابل صورت گرفت، آیت الله محمدی گلپایگانی مسئول دفتر مقام معظم رهبری طی تماس تلفنی، مراتب خرسندی و پیام تشکر رهبر معظم انقلاب را به این همکار تلاشگر اورژانس بابل ابلاغ کردند.

او با اشاره به تماس تلفنی با مرکز اورژانس و گزارش وضع حمل خانم باردار در منطقه برف‌گیر جاجن بابلکنار بابل، گفت: پس از ۲۵ دقیقه‌ی طاقت فرسا، تلاش بی وقفه کارشناس ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی بابل منجر به نجات جان مادر و فرزندی به نام عبدالله شد.

رمضانی با بیان اینکه با وجود بسته بودن مسیر عبور بعلت بارش شدید برف امکان انتقال مادر به مرکز درمانی میسر نبود و مادر در منزل فرزند خود را بدنیا آورد، افزود: ماجرا از آنجایی دلهره آور شد که هم جان نوزاد و هم جان مادر در خطر بود، چون هم نوزاد بعد به دنیا آمدن گریه نمی‌کرد و هم جفت از مادر خارج نشده بود که با تلاش خانم مهرآور کارشناس اورژانس۱۱۵ بابل اقدامات مشاوره‌ای به پدر خانواده داده شد و جان مادر و فرزند نجات یافت.

در نهایت مادر و نوزاد، پس از دریافت خدمات اولیه فوریت‌های پزشکی توسط محمد جعفرزاده و رحیم کریمپور، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ بابل، که خود را با سختی زیاد و با کمک خودرو‌های راهداری و هلال احمر به محل ماموریت رسانده بودند، به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.