کد خبر : 16669
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
134 views

فرماندار ساری خبر داد:

تکمیل نهایی ۸۰ پروژه نیمه‌تمام در ساری

تکمیل نهایی ۸۰ پروژه نیمه‌تمام در ساری
فرماندار ساری از تکمیل نهایی ۸۰ پروژه از ۳۰۰ پروژه نیمه‌تمام و برجامانده از قبل در طول ۶۷۳ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان ساری و با تسلیت شهادت بیش از دوازده هزار فلسطینی و محکوم‌سازی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و تبریک هفته کتاب، کتابداری و کتابخوانی اظهار کرد: تفکر بسیجی، ندای حق‌طلبی در جهان است و به‌عنوان ملجا و مامن مستضعفان و نهادی برای بسطِ گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم با پیروی از فرهنگ بسیجی به دنبال گره‌گشایی از مشکلات و خدمت خالصانه به مردم است افزود: تفکر و گفتمان بسیجی، مظهر عظمت ملت و حافظ ارزش های ناب انقلاب اسلامی است.

فرماندار ساری با بیان اینکه اندیشه عاشورایی حضرت زینب(س) نمونه‌ای بی‌بدیل از جهاد تبیین عملی برای همیشه تاریخ بشریت است افزود: آن یگانه بانوی عدل و اخلاق در پرتو نهضت پاکِ حسینی ریشه یزیدیان زمان را خشکاند و به همگان آموخت که می‌توان حجب، حیا و عفاف زنانه را تبدیل به عزتی مجاهدانه کرد.

این مسئول با بیان اینکه با تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی) مبنی بر تحقق چهار کلیدواژه امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت، آن را سرلوحه برگزاری انتخابات قرار می‌دهیم تا انتخاباتی در خور شان مردم با رعایت ضوابط و رعایت حقوق مردم و امانت‌داری صورت بگیرد افزود: مشارکت در انتخابات اصل و قله کار است و باید فضا را برای حضور همه سلایق در عرصه انتخابات فراهم آوریم.

نوبخت با اشاره به تکمیل نهایی ۸۰ پروژه از ۳۰۰ پروژه نیمه‌تمام و برجامانده از قبل در طول ۶۷۳ روز گذشته اشاره کرد و با تاکید بر اینکه از پیگیری پروژه های نیمه تمام هراسی نداریم افزود: در سایه همدلی و هم‌افزایی و پرهیز از توهین و تخریب می‌توان ساری را به جایگاه اصلی خود رساند.

وی بر لزوم مشاکت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی جهت برگزاری باشکوه و ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج در شهرستان تاکید کرد و افزود: بیش از ۲۰۰۰ برنامه شاخص در هفته بسیج در سطح شهرستان ساری انجام خواهد شد و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های شایسته‌ای را در جهت تبیین و گرامیداشت این هفته در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.