کد خبر : 16764
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
115 views

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری خبر داد:

تشکیل ۲۰۰ قرارگاه محله مهدوی در ساری

تشکیل ۲۰۰ قرارگاه محله مهدوی در ساری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری از تشکیل ۲۰۰ قرارگاه محله مهدوی با هدف بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای حل آسیب‌های موجود خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدابراهیم شریفی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز ساری، ضمن تبریک هفته مبارک بسیج اظهار کرد: تجربه ۴۴ ساله انقلاب اسلامی نشان داد که بسیج برای حضور در همه میدان‌ها از دفاع مقدس گرفته تا بحران‌های داخلی و دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی  آماده است.

شریفی افزود : بسیج نشان داد نه تنها امید ملت ایران بلکه امید همه ملت‌های مظلوم عالم است هرکجا ریشه و تفکر بسیج ساری و جاری شده ناجی بوده است.

فرمانده سپاه ساری خاطرنشان کرد: تفکر بسیج در عراق حشدالشعبی،در لبنان حزب الله،در یمن انصار الله و در فلسطین حماس را تشکیل داد هرچند با تعداد اندک اما مقتدر و مقام در برابر دنیای ظلم و استکبار ایستاده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج گره‌گشاست و گره‌گشایی می‌کند اذعان کرد: اندیشه‌ای که بسیج را شکل داد افق دیدش بلند و نورانی بود که برگرفته از تعالیم و آموزه‌های دینی و حسینی است.

شریفی به بیان گزارش و اقدامات سپاه شهرستان ساری در سال۱۴۰۲ پرداخت که تشکیل ۲۰۰ قرارگاه محله مهدوی با هدف بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای حل آسیب‌های موجود،تشکیل ۳۰۰ گروه جهادی با فعالیت در موضوع محرومیت‌زدایی،تهیه جهیزیه عروس،تهیه ۷هزار سبد کالا به ارزش ۷میلیارد تومان ،ساخت ۲۳ خانه محروم با کمک کمیته امداد،ساماندهی گلزار شهدا به کمک بنیادشهید،ارائه خدمات مشاوره ای حقوقی به تعداد ۱۵۰ پرونده مهم‌ترین آنها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.