کد خبر : 16798
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۵۴
119 views

وزیر اقتصاد خبر داد:

حمایت دولت از تکمیل آزادراه قائمشهر به ساری

حمایت دولت از تکمیل آزادراه قائمشهر به ساری
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت تکمیل طرح آزادراه قائمشهر به ساری مصمم است و هماهنگی لازم میان مسئولان انجام می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ احسان خاندوزی صبح امروز در بازدید از مراحل اجرای طرح آزاد راه قائمشهر به ساری افزود:با رفع مشکلات اداری و هماهنگی میان‌ مسوولان اجرای این طرح تسریع می شود.

وی ادامه داد : ساخت این آزادراه از مهمترین طرح های زیرساختی برای کاهش بار ترافیکی مازندران است که تکمیل آن رفاه حال هموطنان در سفرهای مسافرتی به این استان شمالی را رقم می زند.
وزیر اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: دولت برای تکمیل این طرح مصمم است وهماهنگی لازم میان مسولان زیرنظر وزارت اقتصاد انجام می شود.
خاندوزی تصریح کرد: از استاندار مازندران که برای در گام اجرایی قرار گرفتن این طرح در دو سال اخیر تلاش کردند، نهایت قدردانی را دارم بی شک وزارت اقتصاد و دارایی برای تامین مالی ساخت این آزادراه تلاش می کند.
آزادراه قائمشهر به ساری به طول ۴۶ کیلومتر طرحی که بهره برداری از آن به عنوان عامل اساسی در کاهش بار ترافیک جاده های منتهی به قائمشهر از آن یاد می شود.
‌ساخت آزاد راه قائمشهر به ساری بیش از سه سال قبل در دستور کار وزارت راه و شهرسازی در دولت دوازدهم بود که به دلایلی از جمله فقدان اراده لازم برای اجرا و ساخت این طرح مسکوت باقی ماند.
تصویب نامه هیات وزیران در باره ساخت آزاد راه قائمشهر – ساری را معاون اول رئیس جمهوری در دولت دوازدهم خرداد ماه سال ۱۳۹۵ به وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرده بود.
بر اساس این تصویب نامه وزارت راه ۳۰ درصد منابع مالی مورد نیاز برای احداث آزادراه قائم شهر- ساری و تأسیسات جانبی خاص آن را از محل ردیف اعتباری شماره (۴۰۷۰۲۸۱۸) قوانین بودجه سنواتی و فروش اوراق مشارکت و سایر منابع مصوب مربوط تأمین و طبق مفاد قرارداد منعقده به حساب مشترک طرح واریز می کند. طرف مشارکت نیز تأمین هفتاد درصد ۷۰ درصد منابع مالی لازم برای احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص آن را تعهد و تأمین و به حساب مشترک طرح واریز می کند.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.