کد خبر : 16840
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۴
127 views

مدیرکل مدیریت بحران مازندران:

ساکنان حاشیه رودخانه بابل‌رود خانه‌ها را تخلیه کنند

ساکنان حاشیه رودخانه بابل‌رود خانه‌ها را تخلیه کنند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به طغیان رودخانه بابل‌رود از ساکنان حاشیه این رودخانه خواست خانه‌های خود را تخلیه کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ حسینعلی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش‌های رگباری روز گذشته در بندپی شهرستان بابل، بابلکنار و برخی خیابان‌های آمل سبب آبگرفتگی و جاری‌شدن سیلاب‌های نقطه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه جاری شدن سیلاب سبب بالا آمدن آب رودخانه‌ها و انهار و ورود آن به معابر و خیابان‌ها شده است، تصریح کرد: پنج واحد مسکونی در مناطق درگیر سیل تخلیه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اعلام اینکه هیچ‌گونه خسارت جانی ناشی از وقوع این سیلاب‌ها گزارش نشده است، ادامه داد: روستای احمدآباد بخش لاله‌آباد بابل بیشترین میزان آبگرفتگی را داشته است.

محمدی با اشاره به طغیان رودخانه بابلرود در روز جاری، گفت: با توجه به احتمال خطرات ناشی از بروز سیلاب، ساکنان حاشیه رودخانه در شهرستان‌های بابل و بابلسر منازل خود را تخلیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: میزان خسارت‌های ناشی از آب‌گرفتگی و سیلاب در شهرهای استان در حال بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود از هرگونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه بابل‌رود تا عادی شدن وضعیت خودداری کنند و همچنین از ساکنان این مناطق نیز درخواست شده از پارک کردن خودروها در محل‌های پرخطر که امکان آبگرفتگی دارد خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.