کد خبر : 17004
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
125 views

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری اعلام کرد:

تجهیز بیمارستان امام خمینی ساری تا ۱۰ روز دیگر به دستگاه سونوگرافی جدید

تجهیز بیمارستان امام خمینی ساری تا ۱۰ روز دیگر به دستگاه سونوگرافی جدید
رئیس بیمارستان امام خمینی ساری در پاسخ به مشکل خرابی و کمبود تجهیزات پزشکی این بیمارستان با اشاره به پیگیری مشکل تجهیزات درمانی گفت: دستگاه سونوگرافی دیگری در حال ارسال به بیمارستان است که طی حدود یک هفته تا ۱۰ روز آینده به بیمارستان می‌رسد.


به گزارش تیتر شمال؛ نبود تجهیزات و امکانات اولیه آن هم در بیمارستان مرکز استان که نامش به‌عنوان بیمارستان مرجع یاد شد و البته در کنار کارهای درمانی بحث آموزش را در دستور کار قرار دارد، جای سوال دارد.

موضوع مهم اینکه حتی در معاینه اولیه سه‌شنبه شب در یکی از بخش‌ها پزشک مربوطه با خرابی تجهیزات از جمله دستگاه فشارسنج مواجه شدند و در مراجعه بیماران به سونوگرافی هم اعلام شد دستگاه خراب است از همه جالب‌تر اینکه وقتی مردم اعلام می‌کنند چرا در بیمارستانی با این حجم ظرفیت دستگاه خراب است در پاسخ به آنان گفته می‌شود «دستگاه الکترونیکی است ممکن است خراب شود، مگر در منزل‌تان لوازم‌تان خراب نمی‌شود؟!».

مرضیه زمانیان رئیس بیمارستان امام خمینی ساری در پیگیری این موضوع، اظهار کرد: بخش رادیولوژی بیمارستان امام خمینی ساری در حال بازسازی است و با توجه به بازسازی، بخش سونوگرافی به قسمت دیگر در حال انتقال است.

وی افزود: دستگاه سونوگرافی دیگری نیز در حال ارسال است که طی حدود یک هفته تا ۱۰ روز آینده به بیمارستان می‌رسد.

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری با اعلام اینکه بخش رادیولوژی فعلی برازنده مردم نیست، تصریح کرد: با توجه به اینکه  قضا مناسب برای مردم نبود، به این فکر افتادیم تا بخش رادیولوژی را بازسازی کنیم.

زمانیان خاطرنشان کرد: ممکن است برخی دستگاه‌ها به مرور زمان خراب شوند اما این‌گونه نیست مسؤولان درپی جایگزینی آن نباشند.

وی ادامه داد: با توجه به ساخت‌وساز در محدوده بیمارستان ممکن است برای دوره‌ای برای مردم مشکلاتی را درپی داشته باشد اما مردم مطمئن باشند منتفع خواهند شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری با تاکید بر ضرورت ورود خیران برای حل مشکلات بیمارستان، خاطرنشان کرد: لازم است خیران در زمینه حل مشکلات ورود پیدا کنند و تمام توان‌مان را در راستای حل مشکلات به‌کار می‌گیریم.

زمانیان با اشاره به اینکه ۱۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان امام ساری داریم، افزود: در راستای توسعه بیمارستان مرکز جامع نازایی و مرکز جامع دیابت هم راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم زمین اطراف بیمارستان امام خمینی ساری را به‌منظور ساخت همراه‌سرا با قیمت خیری یا با کمک خیران خریداری کنیم.

زمانیان گفت: موضوع دیگر بحث زمین بوده که در حال پیگیری از سوی منابع‌طبیعی است تا باتوجه به کمبود فضا برخی از واحدها را به آن سمت سوق دهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.