کد خبر : 17100
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۴۵
139 views

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری اعلام کرد:

اتمام بازسازی بخش رادیولوژی بیمارستان امام ساری تا ۲۰ روز آینده

اتمام بازسازی بخش رادیولوژی بیمارستان امام ساری تا ۲۰ روز آینده
سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری با بیان اینکه بازسازی بخش رادیولوژی این مرکز تا بیست روز دیگر به پایان خواهد رسید؛ گفت: به زودی، دو دستگاه رادیولوژی با برآورد حدود 10 میلیارد تومان خریداری خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ دکتر مرضیه زمانیان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص پروژه در حال نوسازی و تجهیز بخش سونوگرافی و رادیولوژی بیمارستان امام ساری،  اظهار کرد: در حال حاضر پروژه بازسازی بخش رادیولوژی بیمارستان امام در راستای خدمت‌رسانی بهتر به بیماران در دست اجرا قرار دارد.

وی افزود: در این بازسازی به بخش‌های دیگر نیز توجه شده است و دستگاه‌های قدیمی این بخش نیز تعویض خواهد شد.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری، خاطرنشان کرد: در کنار این پروژه ما بدنبال تعویض دستگاه‌های سی‌تی اسکن و ام ار ای (MRI) نیز هستیم تا ان‌شاءالله بتوانیم خدمات شایسته‌تری را به مراجعه کنندگان به این مرکز ارائه کنیم.

این مسئول ادامه داد:  بازسازی بخش رادیولوژی این مرکز یکی دیگر از اقداماتی که از مدت‌ها قبل، توسط خیر سلامت حاجی قربانخانی آغاز شده است و ان‌شاءالله تا بیست روز آینده همانند بخش‌های ارتوپدی، قلب و عروق و «آی سی یو یک» این بیمارستان به اتمام خواهد رسید.

دکتر زمانیان، اعلام کرد: مقرر شده است تا دو دستگاه رادیولوژی با برآورد حدود ۱۰ میلیارد تومان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و خیرین سلامت خریداری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.