کد خبر : 14900
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۴
147 views

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران:

خریداری ۱۵۰۰ تن برنج ندا و شیرودی از مراکز طرف قرارداد مازندران/۳۵ میلیارد تومان از مطالبات شالیکاران پرداخت شد

خریداری ۱۵۰۰ تن برنج ندا و شیرودی از مراکز طرف قرارداد مازندران/۳۵ میلیارد تومان از مطالبات شالیکاران پرداخت شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، با اشاره به خریداری حدود 1500 تن برنج ندا و شیرودی از مراکز طرف قرارداد، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون، 35 میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.


به گزارش تیتر شمال؛ عباسعلی وفائی‌نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به امضای قرارداد تحویل بیش از ۱۴ هزار تن برنج پرمحصول توسط تشکل‌های صنفی و تعاونی‌های روستایی در استان مازندران، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولیدات کشاورزی و رونق بخشی به بازار برنج، با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول تولید سال ۱۴۰۱ در مازندران، تاکنون حدود ۱۵۰۰ تن برنج ندا و شیرودی از مراکز طرف قرارداد خریداری گردید.

وی افزود: پس از استقبال برنج کاران مازندران از اجرای این طرح در استان، دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرستان بابل دائر گردید.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون، ۳۵ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.

وفائی‌نژاد، با اعلام اینکه محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول وجود ندارد، تصریح کرد: کشاورزان می‌توانند برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته را با معرفی نامه جهاد کشاورزی به مراکز تعاونی‌های روستایی و مراکز طرف قرارداد از جمله شالیکوبی‌داران و تشکل‌های مربوطه تحویل نمایند و محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول با رعایت ضوابط و شرایط اعلامی وجود ندارد.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، طرح خرید برنج پرمحصول در استان مازندران تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.