کد خبر : 17175
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
146 views

در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید عنوان شد:

اولتیماتوم استاندار مازندران به مدیران ناکارآمد

اولتیماتوم استاندار مازندران به مدیران ناکارآمد

به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه مصوبات ستاد تسهیل لازم‌الاجراست، اظهار کرد: مدیران با قید فوریت پیگیر مصوبات باشند. وی از برخورد جدی با مدیران و دستگاه‌هایی که مصوبات را اجرا نمی‌کنند خبر داد و افزود: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید



به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه مصوبات ستاد تسهیل لازم‌الاجراست، اظهار کرد: مدیران با قید فوریت پیگیر مصوبات باشند.

وی از برخورد جدی با مدیران و دستگاه‌هایی که مصوبات را اجرا نمی‌کنند خبر داد و افزود: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید با قید فوریت اجرا شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: در دو سال گذشته ۱۴۶ واحد از تملک بانک‌ها خارج شد که بخش اعظمی از این واحدها به مدار تولید برگشتند.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: اگر شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان هستیم، یکی از دلایل آن بازگشت واحدهای تولیدی راکد و تعطیل به مدار و افزایش سرمایه‌گذاری است.

این مسئول با بیان اینکه مدیران باید پاسخگو باشند چرا مصوبات ستاد تسهیل استان اجرا نمی‌شود افزود: مدیری که قادر به پاسخگویی به مطالبات مردم نیست و نمی‌تواند مشکلات آن‌ها را حل کند باید از کار خود کناره‌گیری کند.

وی در بخش دیگری بیان کرد: مولدسازی روستاها با تشکیل و راه‌ندازی شرکت‌های تعاونی مختلف و همچنین رونق در بازار فروش محصولات روستایی امکان‌پذیر است و این مهم به طور ویژه باید در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

استاندار مازندران اظهار کرد: در بخش تولید برنج نیز باید با تشکیل و راه‌اندازی شرکت‌های تعاوتی، علاوه بر فروش تضمینی محصول، زمینه ورود آن به بورس را نیز فراهم کنیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه همسو با اجرای طرح توانمندسازی روستاهای مازندران، دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید ظرف مدت ۱۰ روز، به استعلام‌های مربوطه پاسخ دهند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید امسال منابع اعتباری بیشتری را برای توانمندسازی ۱۰۰ روستای مازندران اختصاص دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.