کد خبر : 17368
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
158 views

با معرفی نفرات برتر؛

توزیع برق گیلان قهرمان بیست و یکمین دوره مسابقات شطرنج برادران وزارت نیرو شد

توزیع برق گیلان قهرمان بیست و یکمین دوره مسابقات شطرنج برادران وزارت نیرو شد
با رسیدن بیست و یکمین دوره مسابقات شطرنج برادران وزارت نیرو به ایستگاه پایانی، نفرات برتر این رویداد ورزشی معرفی و از آنان تجلیل شد.


به گزارش تیتر شمال؛ طی روز جاری، مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات شطرنج برادران وزارت نیرو به میزبانی شهرستان بابلسر با حضور دبیر شورای هماهنگی ورزش صنعت آب و برق کشور، مدیران عامل صنعت آب و برق مازندران و اعضای شرکت کننده در این مسابقات برگزار شد.

سیدکاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در آیین اختتامیه این رویداد ورزشی با بیان اینکه ۳۶ تیم با ۲۱۵ بازیکن از سراسر کشور در این دوره شرکت کردند؛ اظهار کرد: این میزان حضور نسبت به ادوار گذشته برگزاری مسابقات بی‌نظیر و کم‌نظیر بوده است.

وی افزود: وظیفه اصلی شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو تامین آب و برق پایدار است و این مهم، زحمات بسیار زیادی را می‌برد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: با زدن یک کلید و باز کردن یک شیر آب که باید آب و برق همچون خون باید در رگ‌ها جریان باشد،  دچار اختلال می‌شود و حفظ پایداری، زحمات بسیار زیادی را می‌برد.

این مسئول ادامه داد: همکارانی که در نیروگاه‌ها مشغول فعالیت هستند به‌صورت شبانه روزی باید در هوای سرد زمستان و گرمای طاقت‌فرسای تابستان کار کنند که بسیار پرمشقت است.

مهندس حسینی کارنامی اعلام کرد: دشواری کار برای تامین آب و برق پایدار در فصل تابستان به ویژه در استان مازندران که جمعیت شناور به این استان سرازیر می‌شود و جمعیت استان تا ۵ برابر افزایش می‌یابد؛ بسیار طاقت‌فرسا است.

وی عنوان کرد: در حالت عادی در توزیع برق مازندران بار پایه پیک ما تقریبا ۹۰۰ مگاوات است که این عدد در فصل تابستان به ۲۵۰۰ مگاوات می‌رسد و در واقع همکاران ما باید ۳ برابر حالت عادی کار کنند که نیازمند کار شبانه‌روزی در شرایط باد، طوفان، سیل، زلزله و بلایای طبیعی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تاکید کرد: تامین برق و آب پایدار در این شرایط مستلزم تحمل فشار کاری و استرس‌های فراوانی است که در فصل تابستان با قطعی آب و پاره‌گی لوله‌ها با فشار‌های وارده از سوی مقامات محلی، استانی و کشوری، دو چندان می‌شود.

این مسئول ادامه داد: فشارهای عدیده کاری در حوزه تامین آب و برق پایدار سبب پیری زودرس همکاران می‌شود.

مهندس حسینی کارنامی مطرح کرد: لذا بنظر می‌رسد مسابقاتی از این دست در میان همکاران وزارت نیرو می‌بابست بیشتر برگزار شود و تعداد آن در سال به ۳ دوره افزایش شود تا ضمن ایجاد یک تنوع، از اضطراب و فشار کاری همکاران بکاهد.

وی افزود: برگزاری این رویدادها علاوه بر جنبه ورزشی آن، یک عملکرد اجتماعی نیز دارد؛ چرا که همکاران با آداب‌ورسوم  خلق‌وخوی سایر استان‌های کشور آشنا می‌شوند و مضاف بر آن با اقدامات شایسته شرکت‌های صنعت آب و برق و شرکت‌های پیش‌رو در این صنعت آشنا می‌شوند و تبادل اطلاعات صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: هر چقدر هزینه در ورزش شود کم است و بلکه هزینه نیست اتفاقا سرمایه‌گذاری است تا نیروها و همکاران شاداب شوند و با روحیه و تفکر بهتر، برنامه‌ریزی کنند و کار بهتری را خروجی داشته باشند.

این مسئول متذکر شد: هر چقدر همکاران دارای روحیه شاداب‌تری باشند بهره‌وری کار بیشتر و در نهایت تحول در سازمان ایجاد می‌شود که ورزش یکی از بهترین راهکارها برای افزایش روحیه و نشاط در میان پرسنل صنعت آب و برق است.

به گزارش بلاغ؛  در این مسابقات که با حضور ۳۶ تیم از شرکت های آب و برق سراسر کشور برگزار شد بعد از ۵ روز رقابت، تیم ها و نفرات شرکت کننده حائز کسب رتبه‌های برتر شدند:

مقام های برتر تیمی:
– قهرمان توزیع برق گیلان
– نایب قهرمان صنعت آب و برق فارس
– مقام سوم آب و فاضلاب تهران

مقام های برتر انفرادی:
– قهرمان میز یک آقای حسین رادمهر از توزیع برق اردبیل
– قهرمان میز دو آقای محمد ذکی پور از آب و فاضلاب گیلان
– قهرمان میز سه آقای محمد مرادمند از صنعت آب و برق اصفهان
– قهرمان میز چهار آقای میثم نادیفر از برق منطقه ای زنجان
– قهرمان میز پنج آقای محمد پور اسحاق از آب و فاضلاب خراسان رضوی
– قهرمان میز شش آقای سعید دلاور از صنعت آب و برق مازندران

مقام‌های برتر بخش برق آسا:
– مقام اول آقای محمدرضا خواجه حسینی از برق منطقه ای خوزستان
– مقام دوم آقای عبدالمجید یوسلیانی از صنعت آب و برق اصفهان
– مقام سوم آقای امین کریمیان از برق منطقه ای تهران

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.