کد خبر : 17459
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
134 views

فرمانده انتظامی مازندران عنوان کرد:

پایان یک آدم‌ربایی نافرجام در قائم‌شهر

پایان یک آدم‌ربایی نافرجام در قائم‌شهر
فرمانده انتظامی مازندران از رهایی گروگان از چنگال آدم‌ربایان در قائم‌شهر خبر داد و گفت: آدم‌ربایان به‌دلیل اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده بودند.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار حسن مفخمی‌شهرستانی اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی دریکی از خیابان های شهرستان قائمشهر ، بلافاصله ماموران موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد ۲ نفر با صورت های پوشیده، فردی را با تهدید سلاح سوار یک دستگاه خودرو کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در بررسی های اولیه ماموران، حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده اند، تصریح کرد: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

مفخمی‌شهرستانی در ادامه بیان داشت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۲ساعت، گروگانگیر را در مسیر جاده شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اینکه فردی را به زور سوار خودرو می کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.