کد خبر : 17834
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
149 views

فرماندار مرکز مازندران خبر داد:

افتتاح فاز نخست پارک جنگلی شهید نوبخت در دهه فجر

افتتاح فاز نخست پارک جنگلی شهید نوبخت در دهه فجر
فرماندار مرکز مازندران گفت: فاز نخست پروژه پارک جنگلی شهید نوبخت(سکوتپه) در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت در بازید از روند عملیات اجرایی و تامین زیرساخت‌های پارک جنگلی شهید نوبخت(سکوتپه) که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی کل کشور، شهردار ساری، علوی مدیرکل منابع طبیعی مازندران، دو عضو شورای اسلامی شهر ساری و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شد اظهار کرد: با همت شهرداری، شورای اسلامی شهر ساری، اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان فاز نخست این پروژه در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

️فرماندار ساری ضمن تشکر از حضور رئیس سازمان منابع طبیعی کشور و تقدیر از مجموعه اقدامات دستگاه های متولی و اجرایی گفت: پارک جنگلی شهید نوبخت(سکوتپه) با داشتن وسعتی هزار و ۲۶۰ هکتار یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های جنگلی حاشیه شهری ایران بشمار می‌آید و با توجه به روند عملیات اجرایی آن، فاز نخست در ایام‌الله دهه فجر امسال تکمیل و بهره‌برداری عمومی جهت دسترسی شهروندان و هموطنان خواهد رسید.

وی در ادامه به پروژه‌ها و برنامه‌های قابل اجرا در این پارک جنگلی اشاره کرد و افزود: پیست دوچرخه‌سواری، کلبه اقامتی، زمین بازی کودکان، سکوی پرنده نگری، جاده سلامت، رستوران، برج دیدبانی و زمین‌های ورزشی در این پارک جهت استفاده عموم مردم تعبیه شده است.

نوبخت خاطرنشان کرد: بنای ما در مرکز استان توسعه فضای سبز و پارکهای شهری و جنگلی با هدف ایجاد نشاط و انگیزه اجتماعی، آرامش، گذران اوقات فراغت و سلامت و تندرستی جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها در فضای امن و مناسب است.

فرماندار ساری خاطرنشان نشان کرد: عملیات راهسازی و بهسازی مسیرها و تامین روشنایی و گازرسانی به پارک جنگلی شهید نوبخت(سکوتپه) نیز در دست اجراست.

وی در ادامه افزود: از اهداف اجرای این طرح می‌توان به حفاظت از جنگل‌های منطقه، توسعه و رونق اقتصادی در منطقه از طریق بهره‌برداری جذب گردشگر و ایجاد اشتغال پایدار اشاره کرد.

نوبخت در پایان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی باید با همراهی، همدلی و تعامل سازنده در جهت آماده‌سازی این فضا سبز و پارک شهری در توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، افزایش سلامت جسمی و روانی عمومی شهروندان اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.