کد خبر : 18088
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
120 views

در دیدار نماینده دفاع شخصی بسیج و پایور سپاه کربلا با مسئول تربیت بدنی فراجا مطرح شد؛

برگزاری اولین دوره یکسان‌سازی مربیان و داوران نیروهای مسلح مازندران در ساری

برگزاری اولین دوره یکسان‌سازی مربیان و داوران نیروهای مسلح مازندران در ساری
نماینده دفاع شخصی بسیج و پایور سپاه کربلا، گفت: اولین دوره یکسان سازی فنی مربیان و داوران نیروهای مسلح استان مازندران به میزبانی ساری برگزار می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ پیش از ظهر امروز، مسلم اکبری نماینده دفاع شخصی بسیج و پایور سپاه کربلا با سرگرد اسماعیلی مسئول تربیت بدنی فراجا استان مازندران، دیدار و گفتگو کرد.

اکبری در این دیدار در خصوص برگزاری نخستین دوره یکسان سازی دفاع شخصی نیروهای مسلح به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران به بیان توضیحات پرداخت.

وی، محل برگزاری این دوره را مجموعه ورزشی چند منظوره لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا استان مازندران عنوان کرد و گفت: این دوره بمنظور بالابردن سطح ارتقای مربیان، داوران و نیز مسابقات در پیشرفت دفاع شخصی پایوران در روز جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ برگزار میگردد.
نماینده دفاع شخصی بسیج و پایور سپاه کربلا، خاطرنشان کرد: این دوره با محوریت اولین مربی دفاع شخصی شهید مدافع حرم نیروهای مسلح سیدجواد اسدی، دوره یکسان سازی مربیگری و داوری دفاع شخصی و در بخش آقایان با مشارکت هیات دفاع شخصی پایوران و بسیجیان سپاه کربلا، هیات دفاع شخصی فراجا و هیات دفاع شخصی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به میزبانی مرکز مازندران برگزار خواهد شد.
اکبری تصریح کرد: هدف از این دیدار تقاضا برای اطلاع رسانی به تمامی مسئولان تربیت بدنی و مربیان دفاع شخصی در یگان‌های تحت امر است تا ضمن ترغیب و تشویق حضور آنان را در دوره یکسان سازی فراهم آورید.انتها پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.