کد خبر : 18083
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
129 views

همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر؛

افتتاح و آغاز عملیات طرح های آبرسانی به روستاهای شهرستان سوادکوه

افتتاح و آغاز عملیات طرح های آبرسانی به روستاهای شهرستان سوادکوه
آیین افتتاح طرح آبرسانی به روستای جمشید آباد در سوادکوه با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار انجام و عملیات اجرایی آبرسانی به روستای سرخکلای این شهرستان با پیش بینی ۳۰ میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور استاندار مازندران آغاز شد.


به گزارش تیتر شمال؛ همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر، آیین افتتاح طرح آبرسانی به روستای جمشید آباد در سوادکوه با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار انجام و عملیات اجرایی آبرسانی به روستای سرخکلای این شهرستان با پیش بینی ۳۰ میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور استاندار مازندران آغاز شد.

مدیرعامل آبفا مازندران در این مراسم با اشاره به نگاه ویژه دولت و حمایتهای وزیر نیرو به مسئله آبرسانی به روستاهای محروم گفت: امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی در روستاهای کتودره، جمشید آباد و سرخکلا هستیم.
بهزاد برار زاده ادامه داد: با پیگیری های مکرر استاندار نیز در فاز دوم محرومیت زدایی، آبرسانی به ۱۳۵۰ روستا درنظر گرفته شد.
او با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به روستای جمشید آباد شهرستان سوادکوه افزود: در این طرح یک باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب احداث و یکهزار متر شبکه آبرسانی اجرا شد.


مدیرعامل آبفا مازندران ادامه داد: برای اجرای این طرح ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و ۲۵۰ نفر از مزایای آن برخوردار شدند.
برارزاده به آغاز عملیات طرح آبرسانی به روستای سرخکلا در شهرستان سوادکوه به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور استاندار اشاره و تصریح کرد: در این طرح با هدف ایجاد ذخیره مطمئن و تامین آب شرب با فشار مناسب، یک باب مخزن ۵۰۰ متر مکعبی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و برخورداری ۲۳۰۰ نفر احداث می شود.
مدیرعامل آبفا مازندران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه علاوه بر شهرها، روستاهای استان نیز در طول سال به ویژه ایام تعطیل پذیرای مسافران بسیاری است اظهار داشت: به همین منظور اعتبارات درنظر گرفته شده برای این استان باید به صورت ملی تخصیص یابد.
برارزاده در ادامه سخنانش به لزوم اجرای طرحهای فاضلاب در راستای حفظ محیط زیست، منابع آبی و ارتقای سلامت جامعه اشاره و از اجرای فاز اول مطالعات این طرحها در شهرهای سوادکوه، زیراب و شیرگاه خبر داد.
فرماندار سوادکوه نیز با اشاره به محرومیت روستاهای این شهرستان گفت: توجه مسئولان ملی و استانی به روستاهای محروم فاقد آب شرب پایدار و سالم ستودنی است.
غلامی اظهار امیدواری کرد به زودی پروژه های دیگر نیز در روستاهای سوادکوه به بهره برداری برسد.
انتهای خبر/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.