کد خبر : 17591
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
120 views

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران اعلام کرد:

صرف بیش از ۱۷۷میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی در کلاردشت

صرف بیش از ۱۷۷میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی در کلاردشت
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به صرف بیش از ۱۷۷/۴ میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی ، در شهرستان کلاردشت طی سالهای گذشته گفت: از این اعتبار، مبلغ ۱۱۶/۴ میلیارد ریال برای اجرای فاز اول قرارداد محرومیت زدایی در شهرستان کلاردشت هزینه شد.


به گزارش تیتر شمال؛ مهندس بهزاد برارزاده با اشاره به اینکه در شهرستان کلاردشت درطرح ملی آبرسانی روستایی ، ۴ پروژه شامل ۱ مجتمع و ۳ پروژه ی تک روستایی با برخورداری ۱۰ روستا تعریف شد، افزود: ۴ پروژه شامل ۱ مجتمع و ۳ پروژه تک روستایی پس از اتمام تعهدات از طرح ملی خارج شده است .

وی با بیان اینکه از این پروژه ها، در فاز اول محرومیت زدایی ، ۱ پروژه به نام آبرسانی به روستای اسپند کلا لحاظ شد، ادامه داد: احجام فیزیکی این پروژه ها شامل اجرای لوله گذاری ۸ کیلومتر خط انتقال و ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع آب ، تهیه ، نصب و راه اندازی ۱ دستگاه دیزل ژنراتور ، فیلتر بتنی ۲۰۰ لیتر برثانیه و ۴ دستگاه پکیج حذف آهن می باشد که پس از اجرای آنها ، کمک شایانی به افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب کلاردشت و ۲۰ روستای بهره مند، می نماید.
مدیرعامل آبفا مازندران تصریح کرد: تا کنون ۲۱ کیلومتر شبکه توزیع (بیش از تعهد ) به اجرا در آمد.
وی میزان پیشرفت فیزیکی آبرسانی به روستای اسپندکلا را ۶۲/۱۹درصد دانست .
مهندس برارزاده خاطرنشان کرد: در فاز بعدی محرومیت زدایی نیز ۳ روستا از روستاهای شهرستان کلاردشت ، در قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) لحاظ شده که پس از ابلاغ این قرارداد ، عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد .
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.