کد خبر : 18085
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
137 views

معاون حقوقی رئیس جمهور در ساری تاکید کرد:

تجلی دوباره ایران مقتدر در سایه حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب

تجلی دوباره ایران مقتدر در سایه حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: امروز در سایه ایستادگی، تحریم‌ها دیگر هیچ اثری ندارد و ایران به اوج اقتدار خود رسیده است.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد دهقان پیش از ظهر امروز در جشن راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم ساری، اظهار کرد: چهل و پنج سال پیش ملت ایران دریافتند که کشور، استقلال خود را از دست داده و بخاطر سست عنصری سردمداران نظام شاهنشاهی، تسلیم سلطه هستیم.

وی افزود: ملت ایران دنبال استقلال بودند و لذا شعار محوری قیام مردمی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

معاون حقوقی رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: دشمنان در این ۴۵ سال، از هیج فتنه و توطئه‌ای فروگذار نکردند و با برگزاری کودتاها، فتنه‌ها، جنگ تحمیلی و توطئه‌های پی در پی، تلاش کردند تا کشور را به سرسپردگی، از آنان بکشانند اما تمام توطئه‌هایشان نقش بر آب شد.

این مسئول ادامه داد: ملت ما همواره در برابر تمام این کارشکنی‌ها و آزمون‌ها، سربلند ایستادند و بر عزت و عظمت خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

دهقان، تاکید کرد: امروز در سایه همین ایستادگی، تحریم‌ها کم‌اثر و بی‌اثر شد و امروز روزی است که می‌توانیم ادعا کنیم تحریم‌ها هیچ اثری ندارد و ایران به اوج اقتدار خود رسیده است.

وی تصریح کرد: امروز ایران به اوج اقتدار نظامی خود رسیده است و امروز قدرت‌های بزرگ که روزگاری در دوران جنگ تحمیلی درخواست ایران را برای خرید تجهیزات، پس می‌زدند، در صف خرید سلاح‌های ما هستند.

معاون حقوقی رئیس جمهور، اعلام کرد: در عرصه صنعت و کشاورزی، سلامت و پزشکی امروز به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته‌ایم که اگر نرسیده بودیم امروز امکان تهیه برخی داروها وجود نداشت.

این مسئول متذکر شد: امروز بار دیگر مردم با حضور پرشور خود پایه‌های نظام را تقویت کردند و باشد در ۱۱ اسفند با حضور در پای صندوق‌های رای دشمنان را نا امید کنید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز جشن ملی با مشارکت پرشور و آینده روشن را شعار محوری برای حضور در انتخابات پرشور در ۱۱ اسفند عنوان کرد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری بیان کرد: امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در ۶۸ نقطه با حضور باشکوه مردم برگزار شد و حضور این مردم رفراندوم به شمار می‌رود که پای این انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.