کد خبر : 18173
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
121 views

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا اعلام کرد:

پیش‌بینی اعزام ۲۰ هزار مازندرانی به اردوی راهیان نور

پیش‌بینی اعزام ۲۰ هزار مازندرانی به اردوی راهیان نور
معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا گفت: تا پایان امسال ۲۰ هزار مازندرانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.


به گزارش تیتر شمال؛ عسکر مجیدی صبح امروز در نشست خبری اردوهای راهیان نور با قدردانی از اقدامات خبرنگاران و اصحاب رسانه در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، اظهار کرد: همه کسانی که از انقلاب و نظام اسلامی دفاع می‌کنند، پاسدار هستند.

وی با تبریک روز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار افزود: امام حسین(ع) درس حماسه را برای ما معنا کرده است و درس آزادگی به ما آموخت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا با اعلام اینکه خاکریز دشمن با ابزارهای نوین تغییر کرده و به باور جوانان رخنه کرده است، تصریح کرد: یکی از ابزارهای مهم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، برگزاری اردوهای راهیان نور است.

مجیدی بیان کرد: امسال تا کنون ۲ هزار و ۳۷۴ دانش‌آموز خواهر در آبان‌ماه و هزار و ۵۳۶ برادر دانش‌آموز در بهمن‌ماه به راهیان نور اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه ۱۶۰ نفر از بسیج طلاب، ۵۲۷ نفر از بسیج فرهنگیان و ۸۹۰ نفر از بسیج ادارات به سرزمین نور اعزام شدند، ادامه داد: اعزام ۴ هزار دانشجو از امروز شروع شده و تا ۲۰ اسفندماه ادامه داد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر از محلات استان به اردوی راهیان نور تا پایان سال اعزام می‌شوند، گفت: در اردوی راهیان پیشرفت از نمایشگاه هوافضا و سد کرخه بازدید می‌شود.

این مسئول زائران از یادمان‌های اروندکنار، شلمچه، هویزه، فتح‌المبین و طلاییه بازدید می‌کنند، تصریح کرد: دانشجویان نیز از منطقه فکه، جذابییه و دهلاویه بازدید خواهند کرد.

مجیدی با اشاره اینکه دو اردوگاه خرمشهر و شهید جعفرزاده آماده پذیرایی از زائران هستند، افزود: ۱۵ دستگاه اتوبوس شرکت جوان سیر برای اعزام زائران در نظر گرفته شده است.

وی گفت: روحانیون روایت‌گر انقلاب باشند و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا از فراهم شدن امکانات برای حضور خانوادگی علاقه‌مندان در مناطق عملیاتی خبر داد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.