کد خبر : 18205
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
137 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

ممنوعیت تردد در محور چالوس و آزادراه تهران – شمال

ممنوعیت تردد در محور چالوس و آزادراه تهران – شمال
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر محورهای هراز و چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران است.

وی تصریح کرد: تردد از آزادراه تهران – شمال و محور کرج – چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا میانک و محدوده‌های مکارود، پل دزبن و حدفاصل پل زنگوله تا گچسر خبر داد و افزود:هم‌اکنون ترافیک در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده وانا و مسیر (رفت و برگشت) محدوده پیست آبعلی سنگین است.

هاشمی با بیام اینکه محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود، تصریح کرد: براساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه سقوط سنگ بر روی خودروی سواری در جاده کندوان یک مصدوم داشته است، خاطرنشان کرد: رانندگان ضمن به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ و سوخت کافی، اطمینان از سلامت خودرو و رعایت حدفاصله با خودروی جلویی از هر گونه توقف در حاشیه محور بویژه نقاط صخره‌ای دوری کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.