کد خبر : 19417
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
113 views

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران:

هرگونه انشعاب موقت بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است

هرگونه انشعاب موقت بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است
سرپرست جهاد کشاورزی مازندران، گفت: هرگونه انشعاب موقت در خارج از بافت روستا یا محدوده قانونی شهرها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع و تخلف است.


به گزارش تیتر شمال؛ بابک مومنی بعد از ظهر امروز در جلسه تعیین تکلیف انشعابات واحد‌های غیرمجاز استان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های خدمات‌رسان، دادستانی، بازرسی، امور اراضی، استانداری و همیاری شهرداری‌های استان برگزار شد؛ اظهار کرد: در این جلسه اعلام شد تا پایان امسال باید همه احکام قلع و قمع بناهای غیرمجاز اجرایی شود.

وی بیان کرد: هرگونه انشعاب موقت در خارج از بافت روستا یا محدوده قانونی شهرها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع و تخلف است.

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران، خاطرنشان کرد: بازدید میدانی همه دستگاه‌های خدما‌ت رسان با حضور مقامات استان از شهرها و روستاهایی که دارای بیشترین بنای غیرمجاز هستند انجام خواهد شد تا تکلیف انشعابات غیرمجاز مشخص شود.

مومنی برنامه‌های محوری استان مازندران برای توسعه کشاورزی با مشارکت مردم را شامل جهش تولید دام سبک و سنگین برای ارتقای تولید گوشت قرمز با تکیه بر توانمندی استان، شناسنامه‌دار کردن باغات و مزارع تولیدکننده محصولات اساسی مانند برنج و مرکبات و ایجاد نشان محصولات سالم، توسعه اقتصاد دریا‌پایه و پرورش ماهی در قفس و تولید ماهیان خاویاری، ارتقای کیفیت و کمیت تولید و استفاده بهینه از منابع پایه با توسعه کشت گلخانه‌ای و تولید محصولات کم آب‌بر، توسعه زیرساخت‌های بستر تولید و اجرای طرح جامع آب و خاک با هدف اصلاح و زهکشی اراضی کشاورزی و ارتقای تولید گیاهان دارویی، حمایت از واحد‌های تولید دام و طیور و تولید عسل عنوان کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.