کد خبر : 18427
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
118 views

استاندار مازندران:

داوطلبان انتخاباتی از هرگونه پیش‌بینی پرهیز کنند

داوطلبان انتخاباتی از هرگونه پیش‌بینی پرهیز کنند
استاندار مازندران به داوطلبان و نامزد‌های انتخابات توصیه کرد که از پایان انتخابات باید رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور جمعه‌شب در جمع خبرنگاران مستقر در استانداری مازندران با بیان اینکه مردم دیار علویان ۱۱ اسفند حماسه بزرگی آفریدند، اظهار کرد: مردم استان برگ زرین دیگری در تقویم سیاسی استان ثبت کردند.

وی ضمن تقدیر از حضور معنادار مردم با وجود بمباران تبلیغاتی دشمنان و هجمه‌های آنان افزود: مردم وفادار استان مازندران که سبقه دیار علویان دارند، توانستند با حضور پرشعور و پرشور، یک بار دیگر اهداف دشمنان را خنثی کنند و عزت و عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشاند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از عید نوروز امسال بر اهمیت انتخابات تاکید داشته‌اند، گفت: مردم با حضور در انتخابات با رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام حاضر تجدید بیعت کردند.

حسینی‌پور درباره میزان مشارکت مردم استان با عنوان اینکه حضور مردم در انتخابات پرشور بوده است، گفت: در شهرستان‌های مختلف، مردم حضور پرشوری در انتخابات داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی عالی بوده است، تصریح کرد: پایان رأی‌گیری ساعت ۲۴ بود و بعد از این زمان قابل تمدید نیست و در حوزه‌هایی که رأی دهنده وجود ندارد، بعد از پایان ساعت رأی گیری، کار شمارش آغاز می‌شود.

استاندار مازندران با عنوان اینکه ۵۰ درصد شعب اخذ رأی استان در مدارس مستقر است، بیان کرد: بیشترین همکاران ستاد اجرایی نیز معلمان و فرهنگیان بوده که درگیر اجرای انتخابات هستند و به دلیل آنکه شمارش آرا تا صبح ادامه دارد، بنا شد که مدارس استان فردا تعطیل باشد.

حسینی‌پور به داوطلبان و نامزد‌های انتخابات توصیه کرد که از پایان انتخابات باید رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنند و از هرگونه اظهارنظر و پیش بینی پرهیز کنند و افزود: باید همگان فرد منتخب را نماینده مردم استان بداند و به قانون پایبندی داشته باشند.

وی از داوطلبان خواست تا هرگونه اعتراض را از مجاری قانونی پیگیری کنند و خاطرنشان کرد: نباید طعم شیرین حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی تلخ کرد.

زمان رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید.

با پایان زمان رأی‌گیری، کار شمارش آرا در شعبه‌های اخذ رای آغاز شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.