کد خبر : 18547
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
118 views

استاندار مازندران:

مدیران دستگاه‌ها به‌صورت میدانی مشکلات را رفع کنند

مدیران دستگاه‌ها به‌صورت میدانی مشکلات را رفع کنند
استاندار مازندران گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی با بازدید میدانی از روستاها از نزدیک چالش‌های مهم را شناسایی می‌کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور صبح امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای بابلسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و سومین سفر شهرستانی بابلسر با سفرهای قبلی ما به این شهرستان متفاوت است چرا که با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

وی افزود: اهداف سفرهای شهرستانی در درجه اول ملاقات با اقشار مختلف مردم و شنیدن مشکلات و نظرات مردم به‌صورت چهره به چهره  است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه و دیداری با نمایندگان و نخبگان اقشار مختلف مردم برگزار و در این جلسه، نظام مسائل مشکلات شهرستان احصا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی با بازدید میدانی از روستاها از نزدیک چالش‌های مهم را شناسایی  می‌کنند و در همین راستا جلسه‌ای را با دهیاران روستاها خواهیم داشت که نظام مسائل روستاها نیز در این جلسه احصا می‌شود.

حسینی‌پور گفت: در ادامه جلسه ستاد تسهیل اقتصادی را خواهیم داشت که رسیدگی به تمامی مشکلات مجموعه‌های صنعتی در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در نهایت شورای اداری را خواهیم داشت که خروجی آن مصوبات حضور ما و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان خواهد بود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.