کد خبر : 18621
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
170 views

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران:

فیلم| نانوایی‌ها هیچ محدودیتی برای عرضه نان ندارند

فیلم| نانوایی‌ها هیچ محدودیتی برای عرضه نان ندارند
سامانه نانینو دلیلی بر این نخواهد بود که هیچ نانوایی بخواهد محدودیتی برای تامین نان مورد مصرف افزاد خاص، اعمال کند و این مسئله در دستور کار دستگاه‌های نظارتی قرار دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ عباسعلی وفایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص وجود گلایه‌های متعدد مردمی از محدودیت عرضه نان از سوی خبازی‌های مازندران اظهار کرد: سامانه هوشمند نان یکی از مهمترین بحث‌های مدیریتی بر حوزه آرد و نان است که باید برای رفع نواقص موجود همه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی افزود: یکی از کارکردهای مهم سامانه نانینو آن است که این سامانه در واقع این پیام را به نانوا می‌دهد که شما امروز بر اساس سهمیه و میزان پختی که دارید بر حسب تعداد تراکنش و میزان تولید، متعارف مصرف خانوار منطقه شما چه میزانی است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران، تصریح کرد: این دلیلی بر این نخواهد بود که هیچ نانوایی بخواهد محدودیتی برای تامین نان مورد مصرف افزاد خاص، اعمال کند و این مسئله در دستور کار دستگاه‌های نظارتی قرار دارد.

وفایی‌نژاد تاکید کرد: نظارت جدی بر این موضوع به فرمانداران ابلاغ و رسیدگی و نظارت بر این مسئله و مطالبه مردمی در دستور کار تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی و بازرسان اتاق اصناف قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.