کد خبر : 18900
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
118 views

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد:

تولید ۱۵۰ میلیون جلد کتاب درسی از دستاوردهای مهم چوب و کاغذ مازندران

تولید ۱۵۰ میلیون جلد کتاب درسی از دستاوردهای مهم چوب و کاغذ مازندران
مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران تولید ۱۵۰ میلیون جلد کتاب درسی برای ۱۴/۵ میلیون دانش آموز کشور را از جمله دستاوردهای مهم این واحد صنعتی در دولت سیزدهم عنوان کرد.


به گزارش تیترشمال؛ امید نیک نژاد عصر امروز در نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با نمایندگان دوازدهمین مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجموعه صنعتی چوب و کاغذ مازندران از بزرگترین مجموعه‌ها، تنها تولیدکننده کاغذ چاپ و تحریر و یک ظرفیت ملی است.
وی افزود: مفتخرم بگویم که پس از گذشت ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب در کنار متخصصین چاپ و تحریر توانستیم ۱۵۰ میلیون جلد کتاب درسی برای ۱۴/۵ میلیون دانش آموز کشور تولید کنیم.
نیک نژاد یادآور شد: این مجموعه بعد از سال ۱۳۹۶ که طرح بهره‌برداری از جنگل متوقف شد، وضعیت خوب و به سامان نبود، به حمدالله امروز با اهتمام دولت سیزدهم و ماموریتی که به معاون اول رئیس جمهور در بحث ساماندهی کاغذ کشور داده شده بود به جایگاه فعلی رسیدیم.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران بیان کرد: در سال جاری که سال جهش تولید با مشارکت مردم است و ما فعل توانستن را به‌عینه معنا کردیم، از حدود ۳هزار و ۵۰۰ تن تولید کاغذ چاپ و تحریر در سال ۱۴۰۰ به تولید ۴۲هزار و ۵۰۰ تن کاغذ در سال ۱۴۰۱ و به ۴۵هزار و ۴۰۰ تن در سال ۱۴۰۲ رسیدیم که یک روند ۱۰برابری را در این دولت داشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.