کد خبر : 18906
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
113 views

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران:

۹۵ روستای مازندران از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند شدند

۹۵ روستای مازندران از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند شدند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت که در سال گذشته با اقدامات صورت گرفته، ۹۵روستای این استان از نعمت آب آشامیدنی پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.


به گزارش تیترشمال؛ بهزاد برارزاده روز چهارشنبه، اظهارداشت: این طرح های آبرسانی در روستاهای شهرستان بهشهر، نکا، ساری، قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه شمالی، سوادکوه، بابل، محمودآباد، نور، نوشهر، کلاردشت، تنکابن و رامسر عملیاتی شد که با تکمیل آن بیش‌از ۲۰۰ هزار نفر مردم این مناطق از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرا و تکمیل این طرح‌های‌آبرسانی به روستاهای مازندران را یکهزار و ۹۹۵ میلیارد ریال ذکرکرد و اظهارداشت: همسو با اجرای این طرح، علاوه بر حفر ۱۶ حلقه چاه، ۱۲ حلقه چاه تجهیز، ۲ حلقه چاه بهسازی، ۶۳.۲ کیلومتر خط انتقال و ۲۴ کیلومتر شبکه توزیع نیز عملیاتی و احداث شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته نسبت به احداث ۶ هزار و ۱۳۰ متر مکعب مخزن ذخیره و ۱۳ باب ایستگاه پمپاژ آب نیز اقدام شده است.

 

 

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم، طرح های مربوط به آبرسانی و همچنین تصفیه فاضلاب در روستاها و شهرهای مازندران شتاب چشمگیری یافته است که با تکمیل و بهره برداری از آنها تحول بزرگی در صنعت آب و فاضلاب این استان ایجاد خواهد شد.

برارزاده اظهار کرد: با همت دولت سیزدهم در سال گذشته، هفت هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبرسانی به ۶۰۰ روستای این استان تخصیص یافت.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.