کد خبر : 19006
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
113 views

استاندار مازندران خبر داد:

ترمیم ۹۰ درصدی مسیرهای ارتباطی مازندران به پایتخت

ترمیم ۹۰ درصدی مسیرهای ارتباطی مازندران به پایتخت
استاندار مازندران گفت: در طول مسیر ارتباطی هراز، جاده های کندوان، فیروزکوه و سوادکوه بیش از ۹۰ درصد جاده ها ترمیم شده و کمتر از ۱۰ درصد باقی مانده است.



به گزارش تیترشمال؛ سید محمود حسینی پور استاندار مازندران از محورهای مواصلاتی استان بازدید و در محور مواصلاتی هراز به صورت هوایی مناطق مختلف مسیر ارتباطی را از نزدیک رصد کرد.

استاندار مازندران در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تعریض و ترمیم محور مواصلاتی هراز و دیگر جاده های شریانی مازندران، اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده مسیر ترافیکی مناسبی از سوی فراجا طراحی شد تا در این جاده ارتباطی شاهد ترافیک روان باشیم.

سیدمحمود حسینی پور افزود: بازدید هوایی از جاده هراز تا محدوده نزدیک به امامزاده هاشم داشتیم که اقدامات و عملیات انجام شده قابل قبول است هرچند امیدواریم با آرامش کامل مسافران و مردم مسیر سفر را انتخاب کنند تا در فرصت باقیمانده تعطیلات نوروزی در سال جدید مسافران و گردشگران با اطمینان خاطر مازندران را ترک کنند و به مقاصد خود برسند.

وی در مورد بازدید هوایی از جاده هراز، تصریح کرد: در فضای جاده ای مازندران مشکلاتی داریم که در برخی حوزه ها به دلیل عدم اتمام پروژه ها کمبودهایی احساس می شود.

استاندار مازندران یادآور شد: در محور هراز نیز یکی از پروژه های مهم و اثرگذار ساخت و ایجاد سد هراز است که نیازمند بودجه مستقل خواهد بود تا سریعتر بتوانیم این محدوده را آماده کنیم.

حسینی پور بیان کرد: در طول مسیر ارتباطی هراز، جاده های کندوان، فیروزکوه و سوادکوه بیش از ۹۰ درصد جاده ترمیم شده و کمتر از ۱۰ درصد باقی مانده است که سعی داریم بخشی از اعتبارات با استفاده از مولدسازی در استان و بخشی دیگر نیز از طریق بودجه ملی بتوانیم باقیمانده ترمیم جاده ها را انجام دهیم که مردم با خیال آسوده و راحت در مسیرهای مواصلاتی تردد داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.