کد خبر : 19174
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
109 views

رئیس اداره مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

تماس بیش از یک میلیون و ۷۴۷ هزار کاربر جاده‌ای با سامانه ۱۴۱

تماس بیش از یک میلیون و ۷۴۷ هزار کاربر جاده‌ای با سامانه ۱۴۱
به گفته رئیس اداره مدیریت راه‌های مازندران، بیش از یک میلیون و ۷۴۷ هزار کاربر جاده‌ای با سامانه ۱۴۱ مازندران تماس گرفته اند.


به گزارش تیترشمال؛ محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین بیش از یک میلیون و ۷۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ این اداره کل برقرار شده است.

او افزود: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محور‌ها، انسداد یا محدودیت تردد در محور‌ها و سایر اطلاعاتی، چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس گیرندگان ارائه می‌کند.

هاشمی گفت: این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: از این تعداد تماس‌های گرفته شده حدود ۳۹ هزار و ۵۴۰ تماس به صورت مستقیم توسط اپراتور‌های سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده و مابقی اطلاعات لازم را از طریق گزینه‌های گویای سامانه ۱۴۱ دریافت کرده اند.

هاشمی گفت: از رانندگان و کاربران جاده‌ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی نمایند.

او افزود: اطلاعات جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی www. ۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.