کد خبر : 19125
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۳۶
107 views

مدیرکل جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران خبر داد:

جذب ۱۰ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در مازندران

جذب ۱۰ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در مازندران
مدیرکل جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران از جلب و جذب ۱۰ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون دلار در استان خبر داد.


به گزارش تیترشمال؛ سید رحیم بخشی در گفت‌گویی اظهار کرد: استان مازندران در جذب اعتبارات مشاغل خانگی یکی از استان‌های برتر کشو است که توانست اعتبار اختصاص یافته به این حوزه را به صورت صدرصدی جذب کند.
وی افزود: سهمیه مازندران در زمینه تعهد اشتغال، ۴۸ هزار و ۹۹۰ نفر بوده است که ۱۲۶ درصد این سهمیه محقق و برای ۶۱ هزار و ۶۴۹ نفر اشتغال ایجاد شد، همچنین در راستی‌آزمایی که از سوی تهران صورت گرفته تاکنون ۹۱ درصد این جذب اشتغال تایید شد.
بخشی از کسب رتبه نخست مازندران در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ خبر داد و اعلام کرد: ۴هزار و ۷۶ میلیارد تومان مبلغ تسهیلات تبصره ۱۸ بوده که به‌دلیل ابلاغ دیرهنگام تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شد که با پرداخت ۶۰ درصدی از سوی وزارت اقتصاد دارایی به عنوان استان برتر انتخاب شدیم.
مدیرکل جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران به جلب و جذب ۱۰ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون دلار در مازندران اشاره کرد و گفت: با حمایت جدی استاندار، ۲/۵ میلیارد دلار اعتبار جذب شد که بعد از انقلاب جذب این مبلغ بی‌سابقه بوده است.
وی تصریح کرد: همچنین از ۱۹۲ واحد تولیدی که در تملک بانک‌ها قرار داشتند، ۱۴۷ واحد تولیدی از تملک بانک‌ها خارج و به چرخه تولید بازگشتند.

بخشی یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری ۶۴۶ طرح به ارزش ۱۱ هزار و ۲۶۴ میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون ۹ هزار و ۳۶۷ میلیارد تومان معادل ۸۳ درصد پرداخت شده است که در بین استان‌ها در پرداخت تسهیلات بین بانک‌ها، رتبه برتر کشور دارا هستیم.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.