کد خبر : 15706
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
180 views

مدیرکل صداوسیمای مازندران:

دشمن در انتخابات پیش رو مرجعیت رسانه‌ای ما را هدف گرفته است/لزوم پیشتازی خبرنگاران در ثبت درست روایت اول

دشمن در انتخابات پیش رو مرجعیت رسانه‌ای ما را هدف گرفته است/لزوم پیشتازی خبرنگاران در ثبت درست روایت اول
مدیرکل صداوسیمای مازندران گفت: دشمن در انتخابات پیش رو بدنبال آن است تا مرجعیت رسانه‌ای را از رسانه ملی و رسانه‌ها بگیرد و نکته بسیار اثرگذار در مرجعیت رسانه‌ای تولید محتوا و روایت اول است.


به گزارش تیتر شمال؛ صبح امروز نشست خبری هادی ابراهیمی‌ مدیرکل صداوسیمای استان مازندران با  اصحاب رسانه با موضوع انتخابات برگزار شد.

هادی ابراهیمی در این نشست اظهار کرد: مسئله مهم امروز مرجعیت رسانه‌ای است که نکته حائز اهمیتی است.

وی افزود: در اسفندماه دو رخداد بسیار مهم انتخابات نمایندگان مجلس و نمایندگان خبرگان رهبری، پیش روی ماست که مقام معظم رهبری بر ۴ محور رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت را در انتخابات پیش رو مورد تاکید قرار دادند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: رسانه ملی با رویکرد مشارکت و حضور حداکثری مردم نقش‌آفرینی می‌کند و  ستاد رسانه‌ای انتخابات در رسانه ملی شکل گرفته است و بی‌طرفانه عمل خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: دشمن تمام ظرفیت‌های فرهنگی خود را بکار گرفته تا انتخابات را سرد کند و آرایش انتخاباتی در کشور شکل گرفته است.

ابراهیمی عنوان کرد: تمام اهتمام رسانه‌ها باید حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد که این موجب افزایش اعتبار نظام خواهد شد.

وی بیان کرد: انتخابات اسفندماه، لیله‌القدر انقلاب اسلامی است و بسیار حایز اهمیت است.

مدیرکل صداوسیمای مازندران، افزود: حضور حداکثری مردم تمامی نقشه‌های دشمن را بر آب می‌دهد و این حضور بسیار مهم است.

این مسئول اعلام کرد: انتخابات در حقیقت به شکل گیری نظام سیاسی کمک می‌کند و در انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم سالاری این شاخصه صدق می‌کند و باید راه‌های حضور مردم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

ابراهیمی تاکید کرد: ما در روایت نخست، ضعیف هستیم و نتوانستیم مرجعیت رسانه‌ای خود را به‌دست آوریم.

وی گفت: مرجعیت رسانه‌ای و روایت نخست تماما به صداوسیما مرتبط نیست و در روایت اول باید تمامی رسانه‌ها مشارکت کنند و در انتخابات پیش رو باید روایت نخست در اختیار رسانه‌ها باشد.

مدیرکل صداوسیمای مازندران، اذعان کرد: در شکل‌گیری مرجعیت رسانه‌ای ۳ مولفه ابزار رسانه، مخاطبان و بافت جامعه‌، اثرگذار هستند.

این مسئول گفت: این مهم است که مردم به کدام یک از رسانه‌ها مراجعه می‌کنند و در واقع مرجعیت رسانه‌ای دارند.

ابراهیمی متذکر شد: امروز در عالم رسانه، سکوهای جدیدی تعریف شده است که فضای رسانه‌های رسمی را آشفته کرده است که موجب می‌شود تا مردم به سراغ رسانه‌های رسمی نروند.

وی اعلام کرد: مرجعیت رسانه‌ای یک مفهوم جدید و پیچیده است و در شکل‌دهی به هویت‌بخشی مخاطب بسیار نقش‌آفرین است.

مدیرکل صداوسیمای مازندران یادآور شد: یکی از لازمه‌های دستیابی به مرجعیت رسانه‌ای تولید محتوای کیفی و دست اول درست است و نباید کمیت را فدای کیفیت کنیم.

این مسئول تاکید کرد: دشمن در انتخابات پیش رو بدنبال آن است تا مرجعیت رسانه‌ای را از رسانه ملی و رسانه‌ها بگیرد و نکته بسیار اثرگذار در مرجعیت رسانه‌ای تولید محتوا و روایت اول است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.