کد خبر : 19158
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
170 views

گلایه استاندار مازندران از روند کُند مولدسازی

گلایه استاندار مازندران از روند کُند مولدسازی
استاندار مازندران گفت: نتوانستیم آنطور که باید به دلیل مقاومتی که توسط وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های دولتی در بحث مولدسازی دارد انجام می‌شود، توفیقات چندانی داشته باشیم.


به گزارش تیترشمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران امروز یک‌شنبه ۱۹ فروردین ماه امسال در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور، اظهار کرد: پیشرفت خوبی در جذب مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور در استان مازندران داشتیم.
وی افزود: مجموعا از ۱۷هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته از سفر رئیس‌جمهور در استان مازندران بیش از ۱۱هزار میلیارد در بحث تسهیلات بوده است.
استاندار مازندران اضافه کرد: در ۸۰ درصد بحث تسهیلات که بیشتر مربوط به بانک‌های دولتی بود در استان مازندران اجرایی شود و ۲۰درصد مربوط به بانک‌های خصوصی بود، تامین نشد.
حسینی‌پور ادامه داد: در بحث عدم تامین تسهیلات در بانک‌های خصوصی امروز تصمیم گرفتیم هشدارهای لازم داده شود و گزارش عملکرد بانک‌های خصوصی و عدم تامین آن برای رئیس‌جمهور ارائه شود.

وی در ارتباط با اعتبارات حوزه عمرانی، تصریح کرد: از مجموع ۸هزار میلیارد تومانی که در موضوع عمرانی بودجه اختصاص داده شد بخش‌هایی که مربوط به بودجه جاری بود که اختصاص به استان داشت، حدود ۷۳ درصد اعتبار را توانستیم جذب کنیم.

استاندار مازندران اضافه کرد: بخشی دیگر مربوط به مولدسازی بود که در این زمینه هنوز نتوانستیم آنطور که باید به دلیل مقاومتی که توسط وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های دولتی دارد انجام می‌شود باوجود پیگیری‌های زیاد توفیقات چندانی نداشتیم.

حسینی‌پور با گلایه از پیشرفت حدود ۲۳درصد در حوزه مولدسازی، اظهار کرد: امیدواریم روند تسریع شود و در مولدسازی هم بتوانیم بودجه لازم را تامین کنیم.

وی گفت: شرایط استان مازندران در بحث بودجه سفر رئیس‌جمهور نسبت به سایر استان‌های دیگر مطلوب بوده ولی انتظار می‌رود صد در صد مصوبات اجرایی شود.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.