کد خبر : 20485
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
107 views

در دیدار مسلمی با اصحاب رسانه مازندران مطرح شد؛

انتقاد فرمانده سپاه کربلا از کاسب‌کاری برخی رسانه‌ها تا نقش مهم خبرنگاران در تبیین مشارکت حداکثری

انتقاد فرمانده سپاه کربلا از کاسب‌کاری برخی رسانه‌ها تا نقش مهم خبرنگاران در تبیین مشارکت حداکثری
مسلمی با بیان اينکه جای برخی‌ افراد که اتفاقا بعضا  غیر رسانه‌ای نیز هستند در منسب مدیریت برخی رسانه‌ها نیست؛ تصریح کرد: تعداد اندکی از اصحاب رسانه با کاسب‌کاری در حال تخریب و مخدوش کردن چهره و رسالت ذاتی رسانه‌های مازندران هستند و مشخص است که جای این افراد در این نقطه نیست.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار سیاوش مسلمی در نشست خبری بعدازظهر امروز با اصحاب رسانه پیرامون موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی برگزاری این جلسه، در پیش بودن رویداد حیاتی انتخابات ریاست جمهوری است که هر یک در هر جایگاهی وظایفی را بر عهده داریم.

وی افزود: بهره‌مندی از تجربیات نخبگان حوزه رسانه یکی دیگر از اهداف برگزاری این نشست است.

فرمانده سپاه کربلا، خاطرنشان کرد: باید چه در حوزه تولید و چه در عرصه انتشار از حداکثر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فعالان رسانه بهره‌مند شویم.

این مسئول ادامه داد: سپاه به واسطه اصل ۱۵۰ قانون اساسی و همانا حفاظت از انقلاب نبایست خود را هزینه افراد و احزاب کند و لذا چهار راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت اشاره شده از سوی مقام معظم رهبری راهبرد ما است.

مسلمی بیان کرد: در انتخابات پیش رو نکته مهم، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است.

وی عنوان کرد: ریل‌گذاری درستی صورت گرفته و از برکت خون شهید رئیسی، چارچوب و ویژگی‌های فرد اصلح، شفاف و روشن است و نامزدها هم تلاش دارند تا در این ریل‌گذاری  حرکت کنند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: برگزاری جلسات اینگونه برای هم اندیشی و شکل‌گیری گفتمان واحد ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد تا از تجربیات اقشار گوناگون جامعه بهره‌مند شویم.

این مسئول افزود: در جلسه امروز هر یک از اصحاب رسانه به یک بعدی از انتخابات پرداختند که قابل تامل و توجه است.

مسلمی با بیان اينکه جای برخی‌ افراد که اتفاقا بعضا  غیر رسانه‌ای نیز هستند در منسب مدیریت برخی رسانه‌ها نیست؛ تصریح کرد: تعداد اندکی از اصحاب رسانه با کاسب‌کاری در حال تخریب و مخدوش کردن چهره و رسالت ذاتی رسانه‌های مازندران هستند و مشخص است که جای این افراد در این نقطه نیست.

وی تاکید کرد: امروز عزتی که امثال شهید سلیمانی و رئیسی دارند به واسط مردم‌داری آنان است و در مقابل کسی که این رویه را در پیش نگرفت هم وضعیت آنان مشخص است.

فرمانده سپاه کربلا خطاب به فعالان رسانه‌ای حاضر در این نشست، گفت: شما قرابت‌‌های بیشماری دارید و در این ایام باید دست از اختلافات بردارید و برای مشارکت حداکثری تمام ظرفیت خود را بکار بگیرید.

این مسئول ادامه داد: شما در حوزه سوژه‌سازی بسیار می‌توانید کمک‌کار باشید و با قلم‌تان می‌توانید محل بسیاری از اتفاقات باشید.

مسلمی اذعان کرد: هر رسانه‌ای در جای خود تاثیرگذار است و در موضوع انتخابات نیز رسانه‌های محلی نیز اثرگذار و پراهمیت هستند.

وی با اشاره به بهره‌گیری رسانه‌ها از چهره‌های برجسته استان به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه، افزود: مصاحبه از حسن یزدانی این کشتی‌گیر مازندرانی در دعوت از مردم برای انتخابات قطعا می‌تواند در سطح ملی اثرگذار باشد و لذا رسانه محلی، اثرگذار است.

فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد: شهید رئیسی علیرغم برخی تبعات در حذف ارز ترجیحی و نیز موضوع آرد ورود پیدا کرد چرا که منفعت این طرح به مردم می‌رسید و مردم‌دار بود.

این مسئول گفت: نقد منصفانه و پرهیز از تخریب باید در دستور کار رسانه‌ها قرار  گیرد و قطعا یکی از شاخصه‌های مهم رسانه‌ها، نقد است و رسانه‌ای که نقد نکند رسانه نیست.

مسلمی اشاره کرد: امروز تعریفی که دشمن از گشت ارشاد ساخته است همانگونه است که خود انتظار داشت اما قطعا اینگونه نیست و شهید جمهور گشت ارشاد مدیران را به راه انداخت که قطعا مفید و به نفع مردم است؛ چرا که باید با مدیران متخلف برخورد صورت گیرد.

وی افزود: نباید بگذاریم قانون‌گریزی باب شود و قطعا باید هر فرد عملکرد او در جای خودش، رسیدگی و نظارت شود و نباید هیچ مدیری، آخرت خود را به خاطر دنیای فرد یا افرادی، خراب کند.

فرمانده سپاه کربلا متذکر شد: شهدای ما برای عزت ایران و پایداری ارزش‌های انقلاب، جان‌شان را فدا کردند و باید امروز در حفظ این ارزش‌های اسلامی کوشا باشیم و گام برداریم.

این مسئول یادآور شد: زمانی که کرامت انسانی در جامعه از بین رود، بسیاری از اتفاقات خواهد افتاد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.