کد خبر : 20555
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۰
104 views

با دستور استاندار انجام شد؛

اعزام فوری ۵ تیم امدادی به منطقه سیل‌زده چالوس

اعزام فوری ۵ تیم امدادی به منطقه سیل‌زده چالوس
استاندار مازندران به محض دریافت خبر سیل در منطقه دزدبن جاده کندوان دستور اعزام تیم‌های امدادی جهت کمک به مردم را صادر کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ استاندار مازندران ضمن دستور به مدیر کل مدیریت بحران و تماس با فرماندار شهرستان دستور داد هرگونه نیاز شهرستان به تیم‌های امدادی باید فوراً تامین و در اختیار شهرستان قرار گیرد.

حسین محمدی مدیرکل بحران استان مازندران در این خصوص به خبرنگاران گفت: تاکنون ۵ تیم امدادی از اداره کل راهداری، هلال احمر، بسیج، حوادث شهرستان و آب منطقه‌ای مازندران برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شدند
وی افزود از همان لحظات اولیه سیل رماندار شهرستان به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در منطقه حاضر شدند و تاکنون در حال رفع مشکلات به وجود آمده هستند.
محمد شریفی فرماندار شهرستان چالوس در این زمینه گفت از ساعت ۶ غروب باران شدت پیدا کرد و در منطقه‌ای در دزدبن معروف به رستوران دربند به دلیل ازدیاد مصالح حاصل از سیل و انباشت گل و لای، رودخانه طغیان نموده و برخی از مسافران در حیات رستوران و مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شدند.
وی همچنین افزود در حال حاضر برای سلامت مسافران این محور از سمت تهران از ولی آباد و از سمت مازندران نیز از محور توویر بسته شده است.

در پی اعلام وقوع سیل به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران درپی اعلام وقوع سیلاب در محور کندوان، تیمهای اورژانس در محور کندوان و شهرستانهای چالوس و نوشهر به حالت آماده باش درآمدند.یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در شهرستان چالوس مستقر میباشد.

بر اساس همین گزارش بیمارستان‌های شهرستان چالوس و نوشهر نیز در حالت آماده باش هستند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.