کد خبر : 22105
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۴۵
129 views

مدیرکل انتقال خون مازندران:

پایگاه‌های انتقال خون مازندران در اربعین حسینی فعال است

پایگاه‌های انتقال خون مازندران در اربعین حسینی فعال است
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: پایگاه‌های انتقال خون استان مازندران در روز یک‌شنبه مصادف با اربعین حسینی پذیرای اهداکنندگان خون است.


به گزارش تیتر شمال؛ عبدالله محمدی فیروزجایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران  گفت: پایگاه‌های انتقال خون استان مازندران در شهرستان‌های ساری، بهشهر، قائم‌شهر، بابل، آمل، چالوس، نور، تنکابن و رامسر در روز یک‌شنبه مصادف با اربعین حسینی پذیرای اهداکنندگان خون است.

مدیرکل انتقال خون مازندران، اظهار کرد: به‌منظور تامین خون و فرآورده‌های خون مورد نیاز بیماران، مراکز انتقال خون استان همزمان با اربعین حسینی از ساعت هشت تا ۱۳ فردا یکشنبه آماده خدمت‌رسانی به اهداکنندگان خون است.

وی افزود: همچنین این مراکز به‌جز پایگاه انتقال خون بهشهر در روز دوشنبه ۱۲ شهریور مصادف با ۲۸ صفر سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) نیز از ساعت هشت تا ۱۳ پذیرای اهداکنندگان خون خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون مازندران با دعوت از همه مردم نوع‌دوست استان برای شرکت در این امر انسان‌دوستانه، اظهار کرد: در استان مازندران بالغ بر ۱۴هزار بیمار خاص شامل تالاسمی، هموفیلی، سرطانی و دیالیزی داریم که به‌طور مستمر نیازمند دریافت خون و فرآورده‌های خونی هستند و لازم است حضور اهداکنندگان مستمر و پررنگ باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.