کد خبر : 22801
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
107 views

تیترشمال از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در مازندران خبر می‌دهد؛

ترافیک سنگین در جاده‌ها تا احتمال طغیان رودخانه‌ها

ترافیک سنگین در جاده‌ها تا احتمال طغیان رودخانه‌ها
در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و ترافیک سنگین در محور هراز هستیم.


به گزارش تیتر شمال؛ با ورود سامانه بارشی در مازندران بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته داشتیم و با توجه به بارش‌های رگباری احتمال تشدید فعالیت سامانه در استان وجود دارد.

در اثر بارش رگباری احتمال جاری شدن سیلاب و روان‌آب و پر خطر شدن مسیل‌ها وجود دارد و طغیان رود‌ها و بالا آمدن ناگهانی سطح آب جز مخاطرات سامانه بارشی است.

مسافران از از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها پرهیز کنند و با سیلابی شدن مسیل‌ها و احتمال ریزش سنگ در مناطق مرتفع کشاوران نیز از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

مسافران از هرگونه تردد غیرضروری در حاشیه محور‌های کوهستانی بپرهیزند و طبیعت‌گردی و کوهنوردی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل میانک تا مکارود خبر داد و گفت: شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه‌راهی چلاو هستیم.

علی صادقی با اشاره به ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهر دماوند تصریح کرد: تردد در آزادراه تهران – شمال (رفت و برگشت) روان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.