کد خبر : 23269
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۴۵
105 views

به مناسبت هفته فراجا صورت می‌گیرد؛

ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی در مازندران

ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی در مازندران
رئیس پلیس راهور مازندران از ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت هفته فراجا خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران، با تبریک هفته فراجا به همکاران و شهروندان استان مازندران، گفت: به مناسبت هفته فراجا طر‌های متنوعی از سوی فرماندهی انتظامی استان به اجرا در خواهد آمد.

او ترخیص خودر‌های وسیله توقیفی را یکی از این طرح‌ها برشمرد و افزود: کلیه رانندگان وسایل نقلیه‌ای که خودرو و موتورسیکلت آنان در پارکینگ توقیف می‌باشد چنانچه منع قضایی برای ترخیص آنها وجود نداشته باشد می‌توانند با حضور در دفاتر پلیس +۱۰ و یا از طریق سامانه اینترنتی پلیس من نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سرهنگ بیگلری، با اشاره به این که در این طرح حداکثر مساعدت ممکن برای تقسیط جرائم خودر‌های دارای جرایم معوقه بعمل خواهد آمد، گفت: این طرح همچنین شامل خودرو‌هایی که در بحث عفاف و حجاب توقیف شده اند نیز خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران با بیان این که هماهنگی‌های لازم با مراکز ترخیص در شهرستان‌های تابعه استان برای تسریع در ترخیص و تحویل خودرو به مالکیت در هفته انتظامی انجام شده است، افزود: در راستای مساعدت و جلب رضایت عمومی شهروندان از توقیف خودرو‌های مسافران، بانوان تنها، توقیف در محور‌های برون‌شهری و ساعات شبانه در طول هفته نیروی انتظامی خودداری می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.