کد خبر : 31641
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۴
-

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

دیدار شهردار مرکز استان با فرمانده انتظامی شهرستان ساری

دیدار شهردار مرکز استان با فرمانده انتظامی شهرستان ساری
شهردار ساری به همراه شعبانی ،یوسفی و وریجی اعضای شورای اسلامی شهر با سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری دیدار و گفتگو کرد.

 

 

 


به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری – امروز چهارشنبه سید حسن احمدی شهردار  ساری به همراه پرویز شعبانی،سیدحسین  یوسفی و حسین وریجی اعضای شورای اسلامی شهر با سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری دیدار نموده و هفته نیروی انتظامی را به کارکنان این نهاد انقلابی تبریک گفتند.

احمدی شهردار مرکز استان در این دیدار از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان در راستای تامین نظم و امنیت قدردانی نمود.

گالری تصاویر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.