بازدید مدیرعامل برق منطقهای مازندران و گلستان از پروژههای راهبردی ساری ۷ و رستمکلا

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان – مهندس نصیری، مدیرعامل این شرکت، در بازدیدی میدانی از پروژههای در حال احداث ایستگاههای ۶۳ کیلوولت ساری ۷ و شهر رستمکلا در استان مازندران، آخرین وضعیت اجرایی و میزان پیشرفت فیزیکی این طرحها را مورد ارزیابی قرار داد.
در این بازدید، روند اجرای عملیات عمرانی، مسائل فنی، وضعیت تأمین تجهیزات و چالشهای موجود در مسیر تکمیل پروژهها بررسی شد. مدیرعامل شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان ضمن تأکید بر رعایت الزامات فنی و استانداردهای کیفی، خواستار تسریع در روند اجرای پروژهها و بهرهبرداری بهموقع از این طرحهای زیرساختی شد.

ایستگاههای ۶۳ کیلوولت ساری ۷ و شهر رستمکلا از جمله پروژههای مهم توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع برق در منطقه به شمار میروند که با هدف افزایش پایداری شبکه، ارتقای قابلیت اطمینان تأمین برق مشترکان و پاسخگویی به رشد روزافزون مصرف برق در استانهای مازندران و گلستان در دست احداث هستند.
تکمیل و بهرهبرداری از این پروژهها نقش مؤثری در تقویت زیرساختهای برق منطقه، کاهش بار شبکه موجود و بهبود کیفیت خدماترسانی به مشترکان خواهد داشت.
انتهای خبر/
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰