کد خبر : 3816
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
84 views

بازگشایی کندوان و سوادکوه/ کیاسر همچنان مسدود است

بازگشایی کندوان و سوادکوه/ کیاسر همچنان مسدود است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای کندوان، کیاسر و سوادکوه براثر شدت بارش برف مسدود شد که با تلاش راهداران محورهای کندوان و سوادکوه بازگشایی شد ولی کیاسر کماکان مسدود است. به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان‌تاب امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری،

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای کندوان، کیاسر و سوادکوه براثر شدت بارش برف مسدود شد که با تلاش راهداران محورهای کندوان و سوادکوه بازگشایی شد ولی کیاسر کماکان مسدود است.


به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان‌تاب امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  محورهای کندوان، کیاسر و سوادکوه براثر شدت بارش برف مسدود شد که با تلاش راهداران محورهای کندوان و سوادکوه بازگشایی شد ولی کیاسر کماکان مسدود است.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروها در محور هراز برقرار است، گفت: با توجه به لغزنده بودن سطح محور تردد به کندی در حال انجام است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به این شرایط  انتظار داریم رانندگان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

این مسوول تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد هم دارند، لازم است با تجهیز خودرو به تجهیزات زمستانی، بررسی وضعیت سوخت و گرمایشی خودرو اقدام کرده تا در طول مسیر بتوانند استفاده کنند.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: خودروهای فاقد زنجیرچرخ برگشت داده می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.