کد خبر : 3970
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
76 views

مدارس در شهرهای نارنجی و زرد مازندران غیرحضوری شد

مدارس در شهرهای نارنجی و زرد مازندران غیرحضوری شد

براساس مصوبه ستاد کرونا استان مازندران، آموزش‌ها در شهرهای نارنجی و زرد مازندران به مدت یک هفته به صورت غیرحضوری خواهد بود. به گزارش تیتر شمال؛ براساس مصوبه ستاد کرونا استان مازندران، آموزش‌ها در شهرهای نارنجی و زرد مازندران به مدت یک هفته به صورت غیرحضوری خواهد بود. در اطلاعیه آموزش و پرورش مازندران آمده

براساس مصوبه ستاد کرونا استان مازندران، آموزش‌ها در شهرهای نارنجی و زرد مازندران به مدت یک هفته به صورت غیرحضوری خواهد بود.


به گزارش تیتر شمال؛ براساس مصوبه ستاد کرونا استان مازندران، آموزش‌ها در شهرهای نارنجی و زرد مازندران به مدت یک هفته به صورت غیرحضوری خواهد بود.

در اطلاعیه آموزش و پرورش مازندران آمده است؛ باتوجه به گسترش سویه امیکرون و افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در سطح کشور و استان و بنا به مصوبه ستاد ملی کرونا و به تبع آن ستاد کرونای استان از امروز ۹ بهمن به مدت یک هفته تمامی آموزش‌ها در مدارس شهرهای دارای رنگ‌بندی کرونایی نارنجی و زرد به‌صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

کلاس‌ها در شهرهای دارای رنگ‌بندی آبی نیز به صورت تلفیقی با حضور حداقلی دانش‌آموزان برگزار می‌گردد.

گفتنی است معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران وضعیت نارنجی کرونایی را  شهرستان‌های رامسر و سوادکوه اعلام و عنوان کرد؛  ۷ شهرستان از ۲۱ شهرستان آبی و بقیه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.